Počet nahlášených stížností: | 24 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobry den objednala jsem si u Vas zbozi ktere mělo byt doruceno 11.2.2021 ale nedorazilo a kdyz ho shanim u DPD odpovedeli mi ze je problem u vas s neuplnymi daty ohledne dobirky.Zadam vas o vyreseni s kuryrni spolecnosti na zbozi cekam dekuji Simkova
Doruceni zbozi
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží prodávající nedodá v tomto termínu, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Pokud by spotřebiteli vznikla kvůli tomuto porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti škoda, mohl by žádat po společnosti náhradu této škody. Musel by však prokázat, že mu škoda vznikla, a že důvodem vzniku škody bylo porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
velice nás mrzí tato nepříjemnost s Vaší zásilkou. Rádi bychom celou situaci vyřešili s kurýrní společností, aby Vám zásilka byla co nejdříve doručena, bohužel ale postrádáme Vaše číslo objednávky. Prosím kontaktujte naši zákaznickou podporu v pracovních dnech v čase 8:00 - 18:00 hod. telefonicky na čísle 225 348 506 nebo e-mailem na: info@electronic-star.cz.
Přejeme hezký den.
S pozdravem Váš tým Electronic-star
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Zboží jsem si zakoupila u jiné společnosti která mi ho dodala okamžitě a bez problému.
Stížnost s ohledem na výše uvedená vyjádření uzavíráme.