Společnost


BAŤA, akciová společnost

Počet nahlášených stížností:106
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 11 stížnostech.

#4846Neuznaná reklamace po třetí

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 26 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.11.2014, před 10 lety

Simona Kremerová

Znění stížnosti

První obuv jsem si zakoupila v lednu 2014 kožené kozačky, které stály 3000 Kč. Po dvou měsících od zakoupení obuvi došlo k narušení podpatků. První reklamace mi byla ihned zamítnuta. Požadovala jsem, aby byla obuv opravena a dostalo se mi odpovědi, že na vlastní náklady obuv může být opravena, ale ne na prodejně Baťa. Obuv jsem nechala tedy znovu reklamovat a při vyzvednutí druhé reklamace mi paní prodavačka oznámila, že by reklamaci mohla uznat a uznala, ale to bylo až po stížnosti a zmínka o soudním znalci přes obuv. Tímto jsem se ihned zarazila, jak je možné, že odborník reklamaci neuznal a prodavačka ano.

V únoru 2014 jsem si zakoupila polobotky, které se mi po dvou měsících roztrhly na špičce pravé obuvi. Reklamace mi byla opět zamítnuta a nebyla mi poskytnuta žádná informace, proč není obuv opravena. Bylo mi řečeno,že si nerozvazuji tkaničky, že mám dlouhé prsty na nohou a obuv jsem si tak sama roztrhla.

Koupila jsem si tedy nové polobotky s tím, že se tento problém už nestane. Opět se stal a já po měsíci šla obuv reklamovat. Reklamovala jsem znovu první i druhé polobotky a znovu se mi dostalo stejně odpovědi a to zamítnutí reklamace. Na internetu jsem viděla několik zákazníků, kteří si také stěžovali na stejný problém, jako mám stále i já.


Produkt

Baťa


Požadované řešení

Od tak kvalitního prodejce bych vyžadovala obuv opravit, jelikož bych jí ráda nosila, pokud obuv opravit nejde ráda bych dostala své peníze zpět.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.11.2014 16:50, před 10 lety

Je-li reklamace uplatněna do 6 měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku by měl provést prodávající. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení např. o nedodržení zásad o zacházení s věcí, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2015 15:05, před 10 lety

Společnost BAŤA, akciová společnost byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. Dále se také sama spotřebitelka může obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckému posudku. Pokud společnost bude posudek akceptovat, můžou se strany vyhout soudnímu sporu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.