Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, před rokem jsem pořídil šat. přijímač MULTITEC Multibox 4K
od firmy OlmiSat s.r.o. a hned od začátku byl problém s dálkovým
ovladačem. Konkrétně: příkazy dálkového ovladače se musí často
opakovat a to až 3x. Dělají to všechny tlačítka ve všech verzích
dostupných softwarů, viz. video: https://youtu.be/CCfwZX-X2l0 Přijímač
jsem již 3x odeslal na reklamaci s tím, ať mi pošlou jiný typ a 3x se mi
vrátil s poznámkou, že se závada nevyskytla. (Při první reklamaci mi
poslali jiný kus, ale je s ním stejný problém) Chtěl jsem po nich, ať
nahrají to samé video, co já. To sice slíbili, ale nakonec ho neudělali a
přijímač mi nefunkční vrátili zpět.
Dále mne zajímá, zda je jejich napájecí adaptér homologovaný pro EU, protože na něm není logo C E a ani jiné a pokud není homologovaný, jestli to může být důvod k vrácení peněz (odstoupení od kupní smlouvy).
Ještě by mne zajímalo, zda mohu žádat proplacení poštovného za
přepravu přijímače k nim, které mne už přišlo na cca 500 Kč.
Satelitní přijímač MULITEC Multibox 4K.UHD
Chci vrátit peníze nebo aspoň přijímač vyměnit za jiný výrobek v té samé ceně nebo vzhledem k nákladům na poštovném i za dražší.
|
Tweet |
Pokud se na věci vyskytne během prvních 24 měsíců od převzetí vada, je možné ji reklamovat. Na vyřízení reklamace má prodávající zásadně 30 dnů, přičemž reklamaci buď zamítne, anebo ji vyhoví.
Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (viz rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Pokud reklamaci prodávající zamítá, není možné žádat náhradu poštovného. To náleží spotřebiteli jen v v případě uznané reklamace. Pokud by případný znalecký posudek vyšel ve prospěch spotřebitele, může spotřebitel úspěšně uplatnit vůči prodávajícímu nárok na proplacení poštovného.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobry den, zminovany pristroj byl u nas 2 x na reklamaci , avsak zavada se i pri dlouhodobem testovani nijak neprojevila, bylo vsak zjisteno, ze zakaznik pouziva pluginy a firmware tretich stran, na jejjichz pouzivani se nevztahuje zadna zaruka. Video bylo zakaznikovi zaslano, neni tedy pravda ze jsme jej neudelali. Nase doporuceni vsak nevzal do uvahy a stale pouzival firmware tretich stran. Zmatecnym a velmi rychlym prepinanim kanalu se snazil privest pristoj do stavu, kdy neni system schopen tyto povely radne zpracovat. Na odstraneni vznikleho problemu u nej vsak nevyuzil vsechny moznosti systemu, zejmena pouziti originalniho software. V ramci zachovani dobrych obchodnich vztahu byl tento vyrobek prevzat od zakaznika zpet a dobropis jiz byl proplacen.
Ing.M.Pavelka
olmiSat s.r.o.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Vymluvy na instalovane pluginy a firmware 3 stran pouziva prodejce porad. Je zajimave, ze jine prijimace se stejnym HW to zvladaji bez problemu. Ale na pluginech a firmware vubec NEZALEZI, protoze problem s DO je jiz pri vyberu firmware, ktery se ma spustit.
Navic jsem prijimac zkousel s nastavenim od prodejce a problem s DO byl samozrejmne opet.
Penize byly sice proplaceny,ale ne v plne vysi.
Stížnost přeřazujeme zpět na spotřebitele s dotazem na preferované smírné řešení.
Na e-mailovou žádost společnosti stížnost tímto uzavíráme.