Počet nahlášených stížností: | 1367 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 36 |
Dpobrý den,
již 2x jsem reklamovala chybu telefonu. Reklamace nebyla ani jednou uznána i přes přiložená videa o problému. Videa o chybě telefonu mám jak před první, tak před druhou reklamací, kdy se telefon sekne, zčerná a nereaguje....po nějaké době se zapne a po chvíli nanovo. Videa kde je problém vidět jsem k telefonu na USB přiložila. Pokud něco nefunguje a mám důkaz, nechápu neuznání reklamace.
K první reklamaci jsem psala, že mám videa o nefunkčnosti. Ty si nikdo nevyžádal a reklamaci zamítli. Po vrácení telefonu, telefon asi týden fungoval a pak se znovu začaíl sekat. Opět jsem vše natočila.
Jediné řešení je asi pak soud, protože co mám dělat s nefunkčním telefonem...
Mobilní telefon Samsung Galaxy A51 černá
Telefon se rozhodně seká, mám i svědky, kteří u toho byli. Bud chci telefon opravit nebo vyměnit.
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitelka požadovat opravu věci, popřípadě dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků.
Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.
Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit, neboť její reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů při České obchodní inspekci lze vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den, paní Ramešová,
mrzí mě, že Vám byla reklamace zamítnuta. Aktuálně eviduji, že Vás již v rámci e-mailové komunikace kontaktovala kolegyně. Potřebujeme nyní telefon zaslat k opětovnému posouzení do servisu. Věřím, že nyní již bude vše vyřízeno k Vaší spokojenosti.
Děkuji za pochopení a přeji Vám krásný zbytek dne, Veronika, Alza.cz
Dobrý den,
ano dojela jsem do Alzy. Kde mi byl telefon vrácen bez USB, na kterém jsou videa o závadě. Takže jsem šla znovu na reklamace. USB se našlo, vůbec nebylo technikovi předáno, ačkoli jsem ho přiložila na radu Alzy (email) k telefonu! Takže jsem si sama zašla na Samsung a tam vše vysvětlila. Po první reklamaci jste nevrátili nabíjecí usb kabel a ten nemám doteď!
Každý zaměstnanec Alzy mi řekne nebo napíše něco jiného. Z celkového přístupu Alzy jsem opravdu zklamaná.
Dobrý den,
děkujeme za zprávu.
V tomto případě se jedná o to, že nemáme zapsáno v příjemce, že byl kabel dodán. V rámci zachování dobrých obchodních vztahů zákaznici kabel vydáme společně s telefonem. Se zákaznicí jsem se spojila telefonicky a o tomto ji informovala. S číslem reklamace se dostaví na naši TechZone, kde by pro ni měl být kabel dle vyjádření kolegů kabel připraven.
Děkuji, Dita, péče o zákazníky
Stížnost tedy přeřazujeme na spotřebitelku a žádáme jí o potvrzení informace a popřípadě uzavření případu.
Dobrý den,
děkuji kabel byl vrácen.
S reklamací mě z Alzy poslali vedle přímo do Samsungu. Výsledek: telefon opravili (dokonce použili USB s vydei kde je chyba vidět) - výměna systémové desky a baterie - 3.3.2021.
Telefon od 13.3 opět háže chyby a nefunguje jako před opravou. Takže pojedu po 4! do Alzy a opět budu reklamovat.
Reakce Alzy - nemáme podklady ze Samsungu, mrzí nás to a zase dejte na reklamaci....tato informace má pro mě a mého synu cenu zlata!
Dobrý den, paní Ramešová,
prověřila jsem opětovně danou reklamaci a eviduji, že s Vámi včera e-mailem komunikovala kolegyně. Záležitost byla prověřena na našem reklamačním oddělení a k vyhodnocení reklamace opravdu potřebujeme, aby nám byl produkt dodán.
Děkuji za pochopení a přeji Vám krásný zbytek dne, Veronika, Alza.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.