Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Počet nahlášených stížností:389
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 137 stížnostech.

#48467NaturaMed: Neobjednané plnění + Výmaz osobních údajů

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.02.2021, před 4 lety

Ivan Chválny

Znění stížnosti

Dne 15. 2. jsem našel položenou na plotě zásilku od této společnosti adresovanou na moje jméno. S ohledem na skutečnost, že jsem si u společnosti NaturaMed nic neobjednal, předpokládám, že se jedná o neobjednané plnění.

Zaslané zboží si zástupce společnosti NaturaMed může vyzvednout na místě, kam byla dnes dodána (položená na plotě). Věc mám zdokumentovanou.

V žádném případě nehodlám nic platit za neobjednané zboží/službu, ani se jakkoliv věnovat doručení zboží této společnosti.

S NaturaMed jsem dosud nebyl v žádném kontaktu a tudíž se k mým kontaktním údajům musela dostat zprostředkovaně. Nepřeji si, aby tato společnost měla jakékoliv mé kontaktní údaje uložené ve své databázi.


Požadované řešení

Storno pohledávky a výmaz osobních údajů dle GDPR


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.2.2021 14:56, před 4 lety

Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.

Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával její osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR. Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.

Spotřebiteli doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejko) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.

Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů (https://www.uoou.cz/elektronicka-podatelna/os-1007/p1=3938).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.2.2021 10:55, před 4 lety

Vážený pane Chválny,

děkujeme Vám za zaslaný podnět. Předně bychom Vás rádi informovali, že naše společnost obdržela objednávku ročního balení produktu Vitamín D3 VitaSolaris dne 9.2.2021. Tato objednávka byla vyplněna na Vaše jméno a adresu. Na základě Vašeho tvrzení, že jste si produkt neobjednal vy, vlastním jménem, pravděpodobně došlo k objednání produktu 3. osobou (nikoliv naší chybou). Toto ovšem naše společnost neakceptuje, a proto byla související pohledávka stornována. Někdy se stává, že objednávku vyplní např. další člen domácnosti, apod., bez vědomí subjektu údajů, a tímto osobní údaje subjektu poskytne. Taková objednávka je ovšem pro nás nepřípustná. Na závěr mi dovolte Vás informovat, že Vaše osobní údaje byly předány k výmazu.

Děkujeme za pochopení a přejeme Vám hezký den.

S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.3.2021 21:43, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
21.3.2021 13:21, před 4 lety


Ivan Chválny

Hodnocení: