Společnost


MULTITUDE WEALTH LP

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#48471Mystifikace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.02.2021, před 4 lety

Libuše Šoustková

Znění stížnosti

Objednala jsem si u vás keto tablety obj. č. 74311913 (stejné číslo je kupní smlouvy) na 14 dnů a efekt absolutně žádný. I ti vaši dodavatelé jsou snad smyšlení? A hlavně podezřelí. Už jsem toto reklamovala jednou a žádná odezva. Bezpodmínečně žádám o vrácení peněz - 1280,- Kč. Dnes mně omylem volala paní, které jste dali vy moje telefonní číslo a má zrovna stejné zkušenosti. A ta chudera potřebuje zhubnout, aby ji vzali na operaci. Ta byla zoufalá, tak jako já. Jsme důchodkyně a tato částka není pro nás zanedbatelná. Tak to prosím velmi striktně vyřešte nebo nechám to vaše podnikání prověřit patřičnými úřady.
Čekám opdpověď a vrácen peněz obratem.
Šoustková


Produkt

neúčinnný


Požadované řešení

vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.2.2021 09:03, před 4 lety

Je-li při nabízení zboží uveden nepravdivý či zavádějící údaj, může to vést k uvedení spotřebitele v omyl. V takovém případě může spotřebitel namítat neplatnost uzavřené smlouvy.

Je-li při nabízení zboží uveden nepravdivý či zavádějící údaj, je kromě výše uvedeného (soukromoprávního aspektu) důsledkem také to, že se může jednat o tzv. nekalou praktiku ve smyslu § 4 zákona o ochraně spotřebitele. Z tohoto důvodu může spotřebitel kontaktovat Českou obchodní inspekci s podnětem na porušování zákona o ochraně spotřebitele.

V případě, že v právním vztahu figuruje zahraniční subjekt, může se spotřebitel o pomoc obrátit také na Evropské spotřebitelské centrum na stránkách www.evropskyspotrebitel.cz. Služby Evropského spotřebitelského centra jsou zdarma.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.3.2021 14:16, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.