Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednala jsem si u vás keto tablety obj. č. 74311913 (stejné číslo je kupní smlouvy) na 14 dnů a efekt absolutně žádný. I ti vaši dodavatelé jsou snad smyšlení? A hlavně podezřelí. Už jsem toto reklamovala jednou a žádná odezva. Bezpodmínečně žádám o vrácení peněz - 1280,- Kč. Dnes mně omylem volala paní, které jste dali vy moje telefonní číslo a má zrovna stejné zkušenosti. A ta chudera potřebuje zhubnout, aby ji vzali na operaci. Ta byla zoufalá, tak jako já. Jsme důchodkyně a tato částka není pro nás zanedbatelná. Tak to prosím velmi striktně vyřešte nebo nechám to vaše podnikání prověřit patřičnými úřady.
Čekám opdpověď a vrácen peněz obratem.
Šoustková
neúčinnný
vrácení peněz
|
Tweet |
Je-li při nabízení zboží uveden nepravdivý či zavádějící údaj, může to vést k uvedení spotřebitele v omyl. V takovém případě může spotřebitel namítat neplatnost uzavřené smlouvy.
Je-li při nabízení zboží uveden nepravdivý či zavádějící údaj, je kromě výše uvedeného (soukromoprávního aspektu) důsledkem také to, že se může jednat o tzv. nekalou praktiku ve smyslu § 4 zákona o ochraně spotřebitele. Z tohoto důvodu může spotřebitel kontaktovat Českou obchodní inspekci s podnětem na porušování zákona o ochraně spotřebitele.
V případě, že v právním vztahu figuruje zahraniční subjekt, může se spotřebitel o pomoc obrátit také na Evropské spotřebitelské centrum na stránkách www.evropskyspotrebitel.cz. Služby Evropského spotřebitelského centra jsou zdarma.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.