Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Dobrý deň. Od poslední mé stížnosti se jen málo vyřešilo. Společnost alza.cz mi vystavila dobropis v hodnotě 6200 korun se splatností 1 mesic. Bohužel mi odmítla poslat finance na můj účet. Byla jsem nucená si něco objednat ale bohužel jsem neměla co. Tak jsem si objednala jen pár maličkostí něco v hodnotě kolem 2500 korun. Hned jsem tam volala protože jsem si nebyla jistá co mám dělat keďže mi tam ještě stále zustavalo kolem 3700 korun na nákupy a ten dobropis se dal použít jenom jednou. Paní od alza.cz me ujistila že všechny zvyšné peníze mi budou zaslány na můj účet. I když se jedná o peníze z dobropisu. Tak jsem se spolehla a čekala. Bohužel nic se nestalo.Tak jsem tam po tejdnu volala zas a znova mě ujistovali ze mě ti peníze pošlou za pár dnů. Od té doby už uplynulo více než měsíc. Já jsem tam už asi 5 krat volala, vždy mi bylo zdeleno že mě peníze pošlou do 3-5 dni,nebo že se mě ozvou a ja jem vždy na to skočila. Už vážně nevím jak mé peníze dostat nazpět od alza.cz. prosím vás znovu o pomoc
Objednávka, která byla vytvořena z použitím dobropisu
Žádám nech mě Alza.cz vrátí mou zvyšnou částku 3700 korun
|
Tweet |
V tomto případě nedošlo k odstoupení od kupní smlouvy podle § 1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ale k využití služby "Výměna nevhodného dárku", která se řídí zvláštními podmínkami. Pokud pracovníci na zákaznické lince Alza.cz spotřebitelce opakovaně sdělili, že dojde k zaslání zbylých peněz na její účet, i když se jednalo o nevyčerpané peníze z poukazu ze služby "Výměna nevhodného dárku", domníváme se, že toto telefonické ujednání má přednost před zněním obchodních podmínek této služby a to podle § 1751 odst. 1, věta druhá, které říká, že odchylná ujednání ve smlouvě mají před zněním obchodních podmínek přednost. Podle § 430 tohoto zákona je podnikatel zavázán jednáním jeho zaměstnance.
Pokud by ani tak společnost spotřebitelce zbylé peníze nevrátila, dopadal by na tuto situaci i § 2950, který říká, že kdo se hlásí jako příslušník určitého povolání nebo jinak vystupuje jako odborník, nahradí škodu, způsobí-li ji neúplnou nebo nesprávnou informací.
Dobrý den,
v tomto případě se jedná o vystavení dobropisu v rámci služby Výměna nevhodného dárku. Dobropis tedy není vyplácen na účet, ale je možné jej uplatnit pouze jako šek do nové objednávky. Dle prověření dobropisu jste již vyčerpala i zbývající částku, a proto věřím, že je již vše v pořádku.
Pokud Vám můžeme ještě s čímkoliv pomoci, obraťte se na nás prosím přes formulář, který Vám zasílám níže. Věřím, že se nám vše podaří uvést na pravou míru.
https://www.alza.cz/kontakt/ostatni.htm?qgid=63&qid=315
Děkuji za pochopení a přeji Vám krásný zbytek dne, Veronika, Alza.cz
Děkujeme společnosti za součinnost a žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den.Tak můžu jen říct že mě Alza.cz sklamala už po x krát. V mojí objednávke c.435601224 jsem si kupovala mimo jiného taky 2x KetoDiet proteinové palačinky s vanilkovou příchutí (7 porcí)
1x KetoDiet proteinová kaše s jablky a se škořici (7 porcí)
Každý balení za 399 korun čiže 1197 korún dokopy a oni mi z každého baleni poslali jednu porci.Tak jsem tam psala a a po pár dnů volala a mi bylo řečeno že mi ten zbytek (dokopy 18 porcí) pošlou. bohužel do teďka mi nic nepřišlo a ja po tom všem už nemám absolutně chuť se s nima vybavovat.Nejhorsi obchod na světě
Dle identifikačního čísla se jedná o jinou objednávku, než která je uvedena v první stížnosti. Proto přeřazujeme stížnost na společnost, aby měla možnost se k další stížnosti vyjádřit.
Dobrý den,
děkujeme za posouzení.
Případ jsem prověřila a jedná se o to, že v rámci vystaveného dobropisu byly finanční prostředky převedeny do dárkového šeku v souladu s podmínkami služby Výměna nevhodného dárku, kdy tento byl již vyčerpán v plné výši - uplatněn do 3 objednávek. Za mylnou informaci ze zákaznické linky zákaznice obdržela dárkový šek v hodnotě 1 000 Kč, jako omluvu za toto nedorozumění. S vysvětlením jsem ji nyní kontaktovala prostřednictvím e-mailu a vše by mělo být v pořádku.
Děkuji, Dita, péče o zákazníky
Stížnost přeřazujeme tímto na spotřebitelku, aby měla možnost potvrdit výše uvedené skutečností a stížnost uzavřít.
Hodnocení: