Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#48483Uzavření čekárny 1.tridy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 minut 7 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
16.02.2021, před 4 lety

Zuzana Vargová

Znění stížnosti

Dobrý den,
podávam stížnost z důvodu dlouhodobého uzavření čekárny 1.třidy na hlavním nádraží v Brně. Vlastním in Gold kartu v hodnotě 25 tisíc Kč a jezdím trasu Brno-Praha. Momentálně má rychlík z Budapešti EC 172 zpoždění 120 min, cestující může tak akorát stát v průvanu a nastydnout, nebo si sednout do studené čekárny, kde na něj čekají studené kovové židle. Další ideální místo jak se v tomto zimním mrazivém období nachladit. Přitom čekarna společnosti Regio Get ma otevřeno a umí se o své zákazníky patřičně postarat a vážit si je!!! . Žádám Vás tedy o okamžité otevření čekárny 1.tridy na hlavním nádraží v Brně, v opačném případě požadují náhradu kompenzaci. Výmluvy na nouzový stav mé nezajímají.
V Brně 16.2.21
Z. Vargová


Produkt

Držiteľ in Gold karty č. 92031120 1219073589


Požadované řešení

Otevření čekárny 1.třidy nebo kompenzaci výloh vynaložených na in Gold kartu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.2.2021 13:09, před 4 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.