Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
podávam stížnost z důvodu dlouhodobého uzavření čekárny 1.třidy na hlavním nádraží v Brně. Vlastním in Gold kartu v hodnotě 25 tisíc Kč a jezdím trasu Brno-Praha. Momentálně má rychlík z Budapešti EC 172 zpoždění 120 min, cestující může tak akorát stát v průvanu a nastydnout, nebo si sednout do studené čekárny, kde na něj čekají studené kovové židle. Další ideální místo jak se v tomto zimním mrazivém období nachladit. Přitom čekarna společnosti Regio Get ma otevřeno a umí se o své zákazníky patřičně postarat a vážit si je!!! . Žádám Vás tedy o okamžité otevření čekárny 1.tridy na hlavním nádraží v Brně, v opačném případě požadují náhradu kompenzaci. Výmluvy na nouzový stav mé nezajímají.
V Brně 16.2.21
Z. Vargová
Držiteľ in Gold karty č. 92031120 1219073589
Otevření čekárny 1.třidy nebo kompenzaci výloh vynaložených na in Gold kartu.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.