Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Počet nahlášených stížností:389
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 137 stížnostech.

#48491Neobjednané plnění + neoprávněné vymáhání platby + výmaz osobních údajů

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.02.2021, před 4 lety

Monika Pilařová

Znění stížnosti

Vznáším tímto stížnost na jednání firmy NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Přesto, že jsem neudělila souhlas se zasíláním produktů firmy NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o., dochází mi pravidelně měsíčně poštou jejich produkt.
Rovněž tak firma vyžaduje platbu za tento neobjednaný produkt formou složenky, včetně penále.

Požaduji okamžité ukončení zasílání nevyžádaného produktu a rovněž složenek k uhrazení platby za tento nevyžádaný produkt.

Rovněž tak žádám o výmaz mých údajů z databáze firmy dle GDPR.


Požadované řešení

Požaduji okamžité ukončení zasílání nevyžádaného produktu a rovněž složenek k uhrazení platby za tento nevyžádaný produkt.

Rovněž tak žádám o výmaz mých údajů z databáze firmy dle GDPR.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.2.2021 09:49, před 4 lety

Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.

Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával její osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR. Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.

Spotřebiteli doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejko) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.

Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů (https://www.uoou.cz/elektronicka-podatelna/os-1007/p1=3938).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.2.2021 12:48, před 4 lety

Vážená paní Pilařová,

děkujeme Vám za zaslaný podnět. Dovolte mi reagovat na Vaši stížnost, zveřejněnou zde, na portálu dTest. Celou věc jsme důsledně prošetřili a rádi bychom Vás informovali, že součástí Vaší objednávky, která byla učiněna prostřednictvím monitorovaného hovoru jste si objednala měsíční balení produktu OmegaMarine Forte+ a souhlasila jste s aktivací věrnostního programu pravidelného zasílání zmíněného produktu. Naše společnost nabízí několik variant koupě našich produktů a to od jednorázových balení po pravidelné zasílání balíčků v různých intervalech - toto byl i případ Vaší objednávky. Ve zmíněném hovoru mimo jiné zaznělo, že věrnostní program je možné kdykoliv ukončit, je třeba nás o tom však obeznámit a to buď zatelefonováním na naší zákaznickou linku nebo zasláním tohoto požadavku emailem. Z Vaší strany jsme však požadavek na zrušení zasílání neobdrželi, z toho důvodu Vám byla následující zásilka odeslána. K dnešnímu dni také evidujeme neuhrazenou pohledávku ve výši 549,- Kč, nicméně pokud o produkt nemáte zájem, můžete ho zaslat zpět na naši adresu U Smaltovny 625, 370 01, České Budějovice a to i nad rámec zákonné lhůty. Naše společnost ovšem akceptuje vrácení pouze neotevřeného nebo neporušeného zboží. Rádi bychom Vás ujistili, že věrnostní program byl na základě Vašeho požadavku ukončen a Vaše osobní údaje byly předány k výmazu.

Děkujeme za pochopení a přejeme Vám hezký den.

S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.3.2021 21:53, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
22.3.2021 13:34, před 4 lety


Monika Pilařová

Hodnocení: