Společnost


MI SPORT d.o.o.

Počet nahlášených stížností:152
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#48492Po roce nemám ani zboží ani peníze

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 23 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.02.2021, před 4 lety

Danuše Moravcová

Znění stížnosti

Od této firmy jsem zakoupila 2 antény,které nesplňují co reklamují.Poslala jsem stížnost a chtěla vrátit zboží.Odpověděli mi kam mám zboží poslat a jak postupovat.Mimo to jsem dle jejich pokynů musela poslat zboží do Slovinska.Podala jsem stížnost na firmu u vás.Zřejmě na vaši urgenci se ozvali,že potřebují nějaký doklad i když tam všechny doklady měli.Poslala jsem ho a od té doby nekomunikují. Uzavřeli jste to s tím,že mám podat stížnost na Evropské spotřebitelské centrum ČR.Po nějaké době asi zase na popud ECC se opět ozvali,že zase potřebují nějaký doklad,který jsem opět dodala a tím to zase skončilo. Od té doby už na jakoukoli urgenci nereagují.Poslední email s urgencí na nevyřízenou reklamaci jsem posílala 18.1.2021 bez jakékoli odezvy.Jak jsem zjistila tak nefunkční antény stále reklamují.Už je to rok a dodnes nemám ani zboží ani peníze.Můžete mi poradit co s tím mám dělat a jak z nich dostat peníze zpět.Jejich pokyny jak postupovat s reklamací a další emaily mám uložené.Už opravdu nevím co dělat.Jde o nemalou částku 1.182.- kč.Děkuji předem za odpověď. S pozdravem Danuše Moravcová


Produkt

ČF CZ-MK-14406 747-megacart-HDTV anténa


Požadované řešení

Nyní už požaduji pouze peníze zpět neboť tato firma je nedůvěryhodná a podvodná.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.3.2021 11:31, před 4 lety

Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu. Nejdelší možná lhůta je přitom zásadně 30 dní. Jediná výjimka je v situaci, kdy se podnikatel se spotřebitelem výslovně dohodne na delší reklamační lhůtě. Tato lhůta se dle rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR (viz sp. zn. 33 Cdo 3228/2009) vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.

Pokud podnikatel nevyřídí reklamaci ve stanovené době (zásadně 30 dnů), jedná se o podstatné porušení smlouvy. Dle § 2002 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má v takovém případě spotřebitel právo odstoupit od smlouvy. Podnikatel má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku. Odstoupení od smlouvy lze oznámit kterékoliv pobočce podnikatele možnými prostředky komunikace, přičemž je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitel odstupuje. Poštovné je v tomto případě možno požadovat z titulu porušení smluvní povinnosti dle § 2913, jelikož reklamace nebyla vyřízena ve stanovené době.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky bez zbytečného odkladu, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

V případě, že v právním vztahu figuruje zahraniční subjekt, může se spotřebitel o pomoc obrátit také na Evropské spotřebitelské centrum na stránkách www.evropskyspotrebitel.cz. Služby Evropského spotřebitelského centra jsou zdarma.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.4.2021 14:57, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.