Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#48497Pobočky nemají náhradní díly k nabízeným produktům

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 23 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
16.02.2021, před 4 lety

Petr Pavel

Znění stížnosti

Přeji dobrý den ,

dnes jsem si chtěl zakoupit na pobočce o2 v Praze náhradní adaptér k o2 smart boxu. Našel jsem si na internetu v které ho mají mít prodejně a tam jsem si zajel , po dlouhém hledání v PC mi odborník řekl, že ho nemají ač na internetu ukazují že má mít prodejna 5ks. Ani si nedokážu představit, jak je tohle možné, předpokládám, že vaše pobočky jen "utahují" nové zákazníky , ale když už toho zákazníka máte , je zapotřebí se o něj taky postarat a ne že ho pošlete s prominutím "někam jinam" , když jsem tedy chtěl vědět jak je to možné, bylo mi řečeno, že jsem si měl předem zavolat , ono se tak stalo, ale to by ten telefon musel taky někdo brát !!! Ještě , že nejsem třeba starší člověk, neumím si představit jak "zacházíte" s nimi. Styďte se! U vás je bohužel po sepsání smlouvy zákazník až na posledním místě a o tom jsem se přesvědčil již několikrát. 21 století a vy ani neumíte "propojit" pobočky mezi sebou , gratuluji ! Jste k smíchu, nebo spíš k pláči. S pozdravem


Produkt

o2 smart box


Požadované řešení

Náhradní adaptér


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.3.2021 12:26, před 4 lety

Pokud prodejce nabízí určité zboží, ale v odpovídajícím množství a čase ho nemá na prodejně k dispozici, mohlo by být možné vyhodnotit takové jednání pouze jako prostředek k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby. Takové jednání může naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.

Informace o dostupnosti produktů na jiných pobočkách daná pobočka mít ze zákona nemusí, nicméně může se jednat o faktor, který podnikatele odliší od konkurence - a to jak pozitivním, tak i negativním směrem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.3.2021 15:23, před 4 lety

Dobrý den,

velice se vám za komplikace omlouváme. Stav skladových zásob se může v čase měnit a na eShopu může být určité zpoždění. U zboží, které lze rovnou na prodejně rezervovat, je tato možnost uvedena a pokud je na vybrané prodejně zboží skladem, zobrazí se možnost rezervace na vybranou prodejnu a jakmile je pro vás zboží na prodejně připraveno, posíláme SMS.
Podle vašeho popisu to vypadá, že se pouze zobrazilo skladem na prodejnách 5 a více kusů, ale to neznamená, že na jedné konkrétní prodejně je zboží skladem.
Velice mě mrzí, že jste řešil potíže se zakoupením zboží a nebylo na prodejně dostupné. Podařilo se vám ho následně koupit?

S pozdravem a přáním hezkého dne

Anna Typovská
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.4.2021 15:56, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.5.2021 23:01, před 4 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.