Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Přeji dobrý den ,
dnes jsem si chtěl zakoupit na pobočce o2 v Praze náhradní adaptér k o2 smart boxu. Našel jsem si na internetu v které ho mají mít prodejně a tam jsem si zajel , po dlouhém hledání v PC mi odborník řekl, že ho nemají ač na internetu ukazují že má mít prodejna 5ks. Ani si nedokážu představit, jak je tohle možné, předpokládám, že vaše pobočky jen "utahují" nové zákazníky , ale když už toho zákazníka máte , je zapotřebí se o něj taky postarat a ne že ho pošlete s prominutím "někam jinam" , když jsem tedy chtěl vědět jak je to možné, bylo mi řečeno, že jsem si měl předem zavolat , ono se tak stalo, ale to by ten telefon musel taky někdo brát !!! Ještě , že nejsem třeba starší člověk, neumím si představit jak "zacházíte" s nimi. Styďte se! U vás je bohužel po sepsání smlouvy zákazník až na posledním místě a o tom jsem se přesvědčil již několikrát. 21 století a vy ani neumíte "propojit" pobočky mezi sebou , gratuluji ! Jste k smíchu, nebo spíš k pláči. S pozdravem
o2 smart box
Náhradní adaptér
|
Tweet |
Pokud prodejce nabízí určité zboží, ale v odpovídajícím množství a čase ho nemá na prodejně k dispozici, mohlo by být možné vyhodnotit takové jednání pouze jako prostředek k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby. Takové jednání může naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.
Informace o dostupnosti produktů na jiných pobočkách daná pobočka mít ze zákona nemusí, nicméně může se jednat o faktor, který podnikatele odliší od konkurence - a to jak pozitivním, tak i negativním směrem.
Dobrý den,
velice se vám za komplikace omlouváme. Stav skladových zásob se může v čase měnit a na eShopu může být určité zpoždění. U zboží, které lze rovnou na prodejně rezervovat, je tato možnost uvedena a pokud je na vybrané prodejně zboží skladem, zobrazí se možnost rezervace na vybranou prodejnu a jakmile je pro vás zboží na prodejně připraveno, posíláme SMS.
Podle vašeho popisu to vypadá, že se pouze zobrazilo skladem na prodejnách 5 a více kusů, ale to neznamená, že na jedné konkrétní prodejně je zboží skladem.
Velice mě mrzí, že jste řešil potíže se zakoupením zboží a nebylo na prodejně dostupné. Podařilo se vám ho následně koupit?
S pozdravem a přáním hezkého dne
Anna Typovská
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.