Společnost


Sivák Josef

Počet nahlášených stížností:27
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#4850Nedodání zaplaceného zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

26 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.11.2014, před 10 lety

Alena Sedláková

Znění stížnosti

20.10. jsem zaplatila objednané zboží - 599,.Kč. Dnes máme 5.11. 2014 a stále se nikdo neozval, že by nějaké zboží nebylo a také jsem nic neobdržela.Uvádí, že zboží odešlou do 10 dnů.Už je to ale 15 dní a nic se neděje.Dotaz, proč nemám zboží jsem zaslala, ale chodí to někomu jinému


Produkt

Více druhů zboží -obj, číslo 14225408


Požadované řešení

Dodání co nejrychleji jen objednaného zboží(žádné jiné) nebo vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.11.2014 16:08, před 10 lety

Prodávající je povinen dodat zboží v ujednaném termínu. Pokud je čas plnění přesně ujednán, je dlužník (prodávající) povinen plnit i bez vyzvání věřitele (spotřebitele) dle § 1958 občanského zákoníku. Poruší-li dlužník termín dodání stanovený ve smlouvě, je v prodlení a spotřebitel tak může od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení kupní ceny dle § 1977 občanského zákoníku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.12.2014 13:16, před 10 lety

Z nově podané stížnosti vyplývá, že prodávající spotřebilce dodal zboží, které nebylo v souladu se smlouvou. V takovém případě má spotřebitelka právo v rámci reklamace požadovat dodání zboží, které je v souladu se smlouvou. Tuto stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.