Počet nahlášených stížností: | 27 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
20.10. jsem zaplatila objednané zboží - 599,.Kč. Dnes máme 5.11. 2014 a stále se nikdo neozval, že by nějaké zboží nebylo a také jsem nic neobdržela.Uvádí, že zboží odešlou do 10 dnů.Už je to ale 15 dní a nic se neděje.Dotaz, proč nemám zboží jsem zaslala, ale chodí to někomu jinému
Více druhů zboží -obj, číslo 14225408
Dodání co nejrychleji jen objednaného zboží(žádné jiné) nebo vrácení peněz.
|
Tweet |
Prodávající je povinen dodat zboží v ujednaném termínu. Pokud je čas plnění přesně ujednán, je dlužník (prodávající) povinen plnit i bez vyzvání věřitele (spotřebitele) dle § 1958 občanského zákoníku. Poruší-li dlužník termín dodání stanovený ve smlouvě, je v prodlení a spotřebitel tak může od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení kupní ceny dle § 1977 občanského zákoníku.
Z nově podané stížnosti vyplývá, že prodávající spotřebilce dodal zboží, které nebylo v souladu se smlouvou. V takovém případě má spotřebitelka právo v rámci reklamace požadovat dodání zboží, které je v souladu se smlouvou. Tuto stížnost uzavíráme.