Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 16.2.2021 jsem chtel cestovat vlakem z Sumperka do Velkych Losin.
Vlak mel 3 vozy. Sednul jsem si do posledniho od lokomotivy.Po case se objevil posunovac a sdelil mi, ze posledni vagon se odpaji a mam se presunout. Bylo ale pozde. Vlak se zbylymi dvema vagony odjel.
Tak se ptam, kdo je zodpovedny informovat cestujici ?
Pokud je to pruvodci, proc inkriminovaneho dne a hodiny neplnil svoji povinnost ?
Jak je vubec mozne, aby clovek se nedostal nacas do prace, nebo za jinou povinnosti ? Kdo uhradi projetej benzin, stratu casu ? Protoze jsem musel jet motorovym vozidlem.
Konkretne se jedna o Os 3710 s odjezdem ze Sumperka v 7.30 a prijezdem do Velkych Losin v 7.46.
S pozdravem P.Podmanicky.
Minimalne proplaceni benzinu, omluvu a sdeleni o prijatych opatrenich vuci konkretni osobe/osobam.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.