Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Společnost NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o. zaslala nevyžádaný dopis s lékovkou D vitaminu a přiloženou složenkou ve výši 49,-Kč. Protože jsem se rozhodl D vitamin použít v tomto nouzovém stavu pro corona virus, uhradil jsem bankovním převodem 49,-Kč, ale nezavázal jsem se k žádným dalším objednávkám. Následně mi přišla po 2 měsících upomínka k úhradě s navýšeným poplatkem. Nic jsem si již neobjednával a tedy na upomínku jsem napsal v plné moci email s žádostí o vysvětlení. Obdržel jsem email, že musím zaplatit ještě nekolikrát 49,-kč a dokonce 599,-Kč bez uvedení za co a proč. Zaslal jsem tedy znovu plnou moc k zastupování mým právníkem a zároveň znovu výzvu k vyřazení mého jména adresy a mých dat z databáze této firmy.
Jedná se o nekorektní jednání této firmy a zřejmé podvodné lákání finančních prostředků ze starších občanů. Znovu tedy žádám o písemné ukončení zasílání upomínek a výzev ze strany této firmy a výmaz mých údajů z databáze . Žádné zboží nechci a nechci žádné služby od této firmy. Hejnal
Navrhuji řešení - storno všech výzev a upomínek mimo již uhrazenou částku 49,-Kč. Výmaz mých údajů z databáze .
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážený pane Hejnale,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Dovolte mi Vás informovat, že naše společnost obdržela objednávku (a to dokonce 2x) produktu Vitamín K2, zaslanou v prosinci 2020, respektive v lednu 2021, prostřednictvím našich webových stránek. Jednalo se o objednání věrnostního programu pravidelného zasílání zmíněného produktu. Obě objednávky byly vyplněny na Vaše jméno. Na základě Vašeho prohlášení, že jste objednávky nevytvořil Vy osobně, máme důvod se domnívat, že je bez Vašeho vědomí učinila 3. osoba, přičemž do políčka "emailová adresa" byl vyplněn email Vaší jmenovkyně. Naše společnost jasně deklaruje (a je to tak uvedeno v obchodních podmínkách, které byly při vytvoření objednávky objednavatelem odsouhlaseny), že každý produkt může objednat pouze osoba starší 18 let a to výhradně vlastním jménem, tj. sama za sebe. Objednání 3. osobou naše společnost neakceptuje a to za žádných podmínek. Objednávky proto prošetříme. Dovolte mi Vás také informovat, že související pohledávky byly k dnešnímu dni stornovány. Na závěr mi dovolte Vás informovat, že Vaše osobní údaje byly předány k výmazu.
Děkujeme za pochopení a přejeme Vám hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: