Počet nahlášených stížností: | 59 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 23. 3. 2020 jsem si v internetovém obchodě Kupsedacku.cz objednala dvě sedačky (nábytek) v hodnotě 31.980,- Kč.
Dodací lhůta byla stanovena v rozmezí 5 ˗ 10 týdnů od zaplacení celé částky na účet. K tomu došlo dne 23. 3. 2020. Zboží tedy mělo být dodáno nejpozději 2. 6. 2020. Od konce července 2020, kdy nebylo ani zboží ani žádné zprávy, jsem začala objednávku velmi často urgovat jak telefonicky, tak e-mailem. Pan H. se stále vymlouval na situaci spojenou s epidemií koronaviru. V lednu 2021 jsem ztratila trpělivost a poslala doporučeně odstoupení od smlouvy s čtrnáctidenní lhůtou na vrácení peněz. Opět bez reakce. Ve sporadických e-mailových odpovědích na mé časté urgence jsou jen ironické poznámky... V dnešním telefonickém rozhovoru mi pan Holaň dal "dobrou radu" : prý mám jít na policii a podat trestní oznámení. Evidentně se velmi dobře baví.....
číslo objednávky 1584958556, 2x malá rohová sedací souprava WEGA (pravý a levý roh) rozkládací s úložným prostorem, 2300/870/1550cm, materiál Cleanabo. Zaplaceno 31.980,-Kč na účet č. 5019513001/5500 dne 23. 3. 2020
Žádám vrátit celou částku 31.980,-Kč za nedodané zboží.
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka využila svého práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží (tohoto práva může využít i před tím, než jí je zboží doručeno), je prodávající povinen vrátit spotřebitelce přijaté peněžní prostředky ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení. Je-li prodávající v prodlení, má spotřebitelka právo navíc žádat zaplacení zákonného úroku z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.