Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
všiml jsem si, že stížnosti na praktiky této společnosti NaturaMed jsou na denním pořádku, a jen nerad zde sepisuji následující řádky, jelikož nejsem ve svém životě zvyklý naletět.
Přiznávám, že kdybych šel ve čtení obchodních podmínek dostatečně do hloubky, vůbec bych ten vitamín D neobjednal. Jsem zvyklý, že v životě nic není zadarmo a naivně jsem věřil, že v tomto případě bude cenou za balení vitamínu skutečnost, že firma bude mít jen další email pro zasílání nabídek. S tím bych v pohodě žil. Brzy jsem však zjistil, že realita je nejspíš úplně jinde. Na chvíli jsem pozapoměl, co se celý život učím, za což se sám sobě omlouvám.
Nyní již k věci:
Své balení za cenu poštovného CZK 49,- jsem objednal 9.2.
Zatím nic nepřišlo. Paní telefonistka mi nedokázala odpovědět, jestli balení již odešlo nebo ne, jen řekla, že je věc v procesu.
Bohužel jsem do nepříjemné situace dostal i kamaráda, ten objednávku udělal cca den po mně. Je ze stejné obce a balík již obdržel, včetně složenky na CZK 199,- a email s informací o celkové částce více než CZK 2000,-.
Paní telefonistka mě ujistila, že balík pro mne je obyčejné psaní, tudíž může být vhozen jen tak halabala do schránky. Jelikož adresa, na které bydlím, je penzion, a do schránky tak může kdekdo, nemohu vůbec ručit za to, že se ke mne obálka dostane, čímž pádem se mohu dostat do situace, kdy se zásilka bude tvářit jako obdržená, ale já se nedostanu k platebním údajům pro uhrazení oněch CZK 49,-, protože obálka může být kdekoliv a není vysledovatelná. Jelikož bych se velice nerad ocitl na libovolném seznamu dlužníků kvůli CZK 49,- prosím firmu o vyjádření, jak celou věc uzavřít. Zde se již nejedná o peníze, ale o princip a způsob fungování společnosti na samé hranici zákona. Chci mít klid, nechci abych byl vržen do situace, kdy něco někomu dlužím. Na dluhy, které hrají v můj neprospěch, nejsem zvyklý.
Prosím o informaci, jestli byl balík odeslán, nebo nikoliv. Pokud nikoliv, chci vše stornovat. Pokud byl odeslán, neobdržel jsem ho. V tom případě mi laskavě zašlete informaci, kam mohu uhradit těch CZK 49,- (o které zde vůbec nejde), poté prosím o výmaz všech informací o mé osobě z databází všech vašich spojeneckých firem (GDPR).
Děkuji za kladné vyřízení a jsem s pozdravem.
PŠ
Vitamín D za 49,-
Pokud již byl balík odeslán, nejspíš se někde ztratil. Nechci se kvůli tomu dostat do pozice dlužníka, rád zaplatím CZK 49,-, a vy mi již nic dalšího nepošlete a smažete mé údaje ze svých databází. Pokud balík náhodou obdržím, obratem ho navíc pošlu zpět, protože si nemohu být jist kvalitou výrobku u firmy, která funguje způsobem, že je na ni obden podána stížnost.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel využil svého práva a od smlouvy odstoupil ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží (toto právo náleží spotřebiteli také i před převzetím zboží), zrušila se smlouva od počátku. Pokud by společnost i přes zrušení smlouvy spotřebiteli zboží zasílala, jednalo by se o neobjednané plnění, jež není spotřebitel povinen na své náklady vracet a ani prodávajícího o dodání zboží vyrozumět. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že od smlouvy odstoupil (např. e-mailovou komunikaci).
Pokud spotřebitel vzal zpět svůj souhlas se zpracováním osobních údajů, je společnost povinná to respektovat. Neučiní-li tak společnost, má spotřebitel možnost obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Vážený pane Šimečku,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Dovolte mi Vás informovat, že naše společnost obdržela dne 9.2.2021 objednávku ročního balení produktu Vitamín D3 VitaSolaris, zaslanou prostřednictvím našeho webu. Souhlasil jste s obchodními podmínkami a informací, že "zásilka se zbožím je předána k doručení České poště na Vámi zadanou adresu do 5 pracovních dnů od obdržení objednávky, a to přímo do poštovní schránky. Doručování se řídí právními předpisy a podmínkami České pošty, jakožto přepravce" . Dle obchodních podmínek byl tedy balíček odeslán na Vámi uvedenou adresu, s termínem doručení okolo 12.2.2021. V případě, že zásilku neobdržíte, informujte nás, prosím, abychom mohli sjednat nápravu a případně podat reklamaci na doručení u přepravce. Rádi bychom Vás ujistili, že nebyl aktivován žádný věrnostní program, jednalo se o jednorázovou objednávku. Zákaznický účet byl zablokován a Vaše osobní údaje byly předány k výmazu. Co se týče Vašeho kamaráda, na základě Vašich informací šlo objednávku ročního balení jiného produktu, nikoliv jen o Vitamín D3 VitaSolaris, který nyní nabízíme, v rámci národní kampaně zdarma, pouze za úhradu poštovného a balného ve výši 49,- Kč.
Děkujeme za pochopení a přejeme Vám hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Výtečně.
Velice děkuji za kladné vyřízení mé žádosti.
Můj email, ze dne 13. 2. 2021, na který jsem zatím nedostal odpověď (mimo automatické odpovědi, týkající se vytíženosti operátorů), můžete tímto ignorovat, nebo "připnout" ke zdejší komunikaci, aby se záležitost dále neduplikovala.
Rád bych vás informoval, že ani ke dni 18. 2. 2021 jsem stále neobdržel do schránky žádnou zásilku. Pokud tedy k odeslání již před časem došlo, navrhuji zvážit reklamaci u přepravce.
Děkuji a jsem s pozdravem
Bc. Pavel Šimeček
Vážený pane Šimečku,
děkujeme Vám za informaci, na jejímž základě byla pohledávka ve výši 49,- Kč stornována.
Děkujeme a přejeme hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Hodnocení:
Komentář: Děkuji všem zúčastněným stranám za vyřízení záležitosti. Tímto stížnost uzavírám.
Přeji hezké dny.
PŠ