Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, přišel mi balíček s vitamínem D, který jsem neobjednala já ale objednal ho pro mě můj blízký. Vše jsem vrátila zpět s odůvodněním že vracím v 14 ti denní zákonné lhůtě a že jsem si nic já neobjednala.
Teď ale nevím jestli platit poštovné za balíček co mi od firmy přišel, byl to vitamín D zdarma ,pouze prý za poštovné 49 Kč. Mám to uhradit, nebo když jsem vše poslala obratem firmě zpět, nemusím? Moc děkuji za radu
Mám platit poštovné za nevyžádaný produkt?
|
Tweet |
Pokud spotřebitel využil svého práva a od smlouvy odstoupil ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží (toto právo náleží spotřebiteli také i před převzetím zboží), zrušila se smlouva od počátku. Při odstoupení od smlouvy vrátí si strany to, co plnily. Spotřebitel zašle nebo předá zboží podnikateli nejpozději do 14 dnů. Podnikatel po spotřebiteli může požadovat náklady spojené s vrácením zboží. Podnikatel vrátí spotřebiteli všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání.
Pokud by společnost i přes zrušení smlouvy spotřebiteli zboží zasílala, jednalo by se o neobjednané plnění, jež není spotřebitel povinen na své náklady vracet a ani prodávajícího o dodání zboží vyrozumět. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že od smlouvy odstoupil (např. e-mailovou komunikaci).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážená paní Macháčová,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Je nám líto, že balení produktu Vitamín D3 VitaSolaris objednal někdo, jak uvádíte, na Vaše jméno. Objednání třetí osobou pro nás není akceptovatelné. Jestliže jste ale zásilku vrátila a tato byla doručena zpět do našeho skladu, související pohledávka ve výši 49,- Kč (poštovné a balné) byla stornována a hradit ji určitě nemusíte. Abychom mohli celou skutečnost zkontrolovat, poprosíme Vás o zaslání doplňujících údajů jako je zákaznické číslo (variabilní symbol na složence) nebo adresa, na kterou byl produkt objednán. Pouze podle Vašeho jména nebylo možné zákaznický účet jednoznačně identifikovat. Přesto Vám potvrzujeme, že v případě vrácení zboží určitě nic hradit nemusíte.
Děkujeme a přejeme Vám hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Děkujeme společnosti za součinnost a žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: