Počet nahlášených stížností: | 465 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Před týdnem 9. 2. bylo e-mailem zasláno potvrzení o přijaté platbě, ale žádné další vyrozumění o dodávce nenásledovalo. Až včera přišel email s žádostí o hodnocení spokojenosti - ohodnocení obchodu ochrannerousky.cz.
Objednávka na Ochrannerousky.cz
Vážený zákazníku,
Potvrzujeme, že platba za vaší objednávku byla přijata.
pay
Číslo objednávky: 511078
Datum: 5.02.2021
Daňový doklad za platbu najdete v příloze
O expedici zboží vás budeme neprodleně informovat.
Obsah objednávky
Kód Položka Mn. Cena za kus Cena
39582 SADA 50x Nano respirátor BreaSAFE® ANTI-COVID-19 s Ag+ stříbrem (CZ) - Znovupoužitelný (106.6,-Kč/kus)
Nano respirátor BreaSAFE® ANTI-COVID-19 s Ag+ stříbrem (CZ) - Znovupoužitelný / 50 ks
2 5 330 Kč 10 660 Kč
PPL 1 0 Kč 0 Kč
Platba bankovním převodem - předem 1 0 Kč 0 Kč
CENA CELKEM: 10 660 Kč
Zaokrouhlení: 0 Kč
Cena bez DPH: 10 660 Kč
DPH: 0 Kč
[Zaplacena] Faktura č. 511078 - Číslo objednávky: 511078 / REKLAMACE - chybějící zboží
Informace o průběhu řešení zakázky a především doručení zaplaceného zboží.
|
Tweet |
Po uzavření smlouvy má prodávající povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.