Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
dnes 16.února 2021 jsem objednala rodičům vitamin D pouze za poštovné 49Kč. Po zjištění recenzí ohledně firmy NaturaMed, jsem zjistila, že jsem se unáhlila a chci odstoupit od objednávky a požádat o výmaz osobních údajů otce ze systému.
Na moje emaily odpovídá pouze robot, do vaší společnosti se nedá dovolat...
Otec se vám tedy pokoušel také dovolat a také bezúspěšně.
Napsal vám tedy také email, že zásilku si neobjednal a že si ji nepřevezme, ať objednávku zrušíte. Chtěla bych ovšem předejít zaslání již první objednávky, která mi bude nejspíše zaslána z důvodu prodlení komunikace se společností a tím předejít dalším komplikacím.
Děkuji předem za kladné vyřízení.
Birtusová
objednávka vitaminud na třetí osobu
zrušení objednávky a výmaz osobních údajů otce Kurta Hublera
|
Tweet |
Pokud spotřebitel využil svého práva a od smlouvy odstoupil ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží (toto právo náleží spotřebiteli také i před převzetím zboží), zrušila se smlouva od počátku. Pokud by společnost i přes zrušení smlouvy spotřebiteli zboží zasílala, jednalo by se o neobjednané plnění, jež není spotřebitel povinen na své náklady vracet a ani prodávajícího o dodání zboží vyrozumět. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že od smlouvy odstoupil (např. e-mailovou komunikaci).
Pokud spotřebitel vzal zpět svůj souhlas se zpracováním osobních údajů, je společnost povinná to respektovat. Neučiní-li tak společnost, má spotřebitel možnost obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Vážená paní Birtusová,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Rádi bychom Vás informovali, že evidujeme objednávku produktu Vitamín D3 VitaSolaris, zaslanou prostřednictvím našeho webu dne 16.2.2021. Všechny objednávky se snažíme vyexpedovat, co nejdříve. Zásilka již byla tedy odeslána, s termínem doručení okolo 19.2.2021. V případě, že o produkt nebudete mít zájem, je možné ho zaslat zpět na naši adresu U Smaltovny 625, 370 01. Jakmile bude doručena do našeho skladu, související pohledávka ve výši 49,- Kč bude stornována. Dovolte mi Vás také informovat, že objednání třetí osobou naše společnost neakceptuje a je to tak i uvedeno v našich obchodních podmínkách. Na závěr mi dovolte Vás informovat, že na základě emailového požadavku byl zákaznický účet zablokován a osobní údaje pana Hublera byly předány k výmazu.
Děkujeme za pochopení a přejeme Vám hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Děkuji za kladné vyřízení mé žádosti.
Zásilku tedy rodiče zaslali zpět.
Birtusová
S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.