Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
dňa 14.02.2021 som si u Vás objednal ročnú zásobu Vitamínu D.
Bez akéhokoľvek môjho zapríčinenia mi bola daná objednávka stornovaná a samovoľne mi bol zaúčtovaný ročný program na OmegaMarine Forte+ + Teplomer, o čom som sa dozvedel až z druhého prijatého mailu.
Vzhľadom na to, že som objednávku nevykonal ja a bola mi bez môjho vedomia urobená Vašou spoločnosťou, žiadam o okamžité zrušenie uvedeného vernostného programu a taktiež žiadam o zrušenie ročnej zásoby vitamínu D, nakoľko predmetné konanie Vašej spoločnosti považujem za klamlivú reklamu.
Zároveň žiadam o okamžité vymazanie akýchkoľvek mojich osobných údajov.
ID objednávky: 2102553775 Dátum objednávky: 16. 02. 2021
žiadam o okamžité zrušenie uvedeného vernostného programu na OmegaMarine Forte+ + Teplomer, taktiež žiadam o zrušenie ročnej zásoby vitamínu D, žiadam o okamžité vymazanie akýchkoľvek mojich osobných údajov.
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.
Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával její osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR. Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.
Spotřebiteli doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejko) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.
Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů (https://www.uoou.cz/elektronicka-podatelna/os-1007/p1=3938).
Vážená paní L.,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Dovolte mi Vás informovat, že naše společnost obdržela dne 16.2.2021 objednávku produktu Vitamín D3 VitaSolaris, zaslanou prostřednictvím našeho webu dne 16.2.2021. Tato objednávka byla na Vaši žádost stornována. Žádnou jinou objednávku na Vašem zákaznickém účtu neevidujeme. Na Vaši žádost jsme taktéž předali Vaše osobní údaje k výmazu.
Hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: