Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 11.1.2021 jsem objednala vitamin D Vitasolaris a po přečtení negativních recenzí objednávku do několika desítek minut stornovala. S tím jsem také žádala o výmaz mých osobních údajů z databáze. Potvrzení o stornu a o vymazání údajů jsem obdržela až 14.1.2021.Tím pro mě celá záležitost skončila. Žádnou zásilku jsem od této firmy nepřebírala, první objednávku ihned stornovala a i přes ujištění storna a výmazu dat z databáze mi neustále chodí do e-mailové schránky nabídky produktů a do poštovní schránky neuhrazené faktury. Asi strategie firmy.
Vitamín D Vitasolaris č. objednávky 2101325562 a další nevyžádané nabídky
Okamžitý výmaz mých osobních údajů z databáze a zastavení zasílání jak e-mailové tak i poštovní korespondence s neuhrazenými fakturami a jinými nabídkami.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel využil svého práva a od smlouvy odstoupil ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží (toto právo náleží spotřebiteli také i před převzetím zboží), zrušila se smlouva od počátku. Pokud by společnost i přes zrušení smlouvy spotřebiteli zboží zasílala, jednalo by se o neobjednané plnění, jež není spotřebitel povinen na své náklady vracet a ani prodávajícího o dodání zboží vyrozumět. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že od smlouvy odstoupil (např. e-mailovou komunikaci).
Pokud spotřebitel vzal zpět svůj souhlas se zpracováním osobních údajů, je společnost povinná to respektovat. Neučiní-li tak společnost, má spotřebitel možnost obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Vážená paní Musilová,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Rádi bychom Vás informovali, že jsme dne 11.1.2021 obdrželi objednávku produktu Vitamín D3 VitaSolaris. Následně jsme Vám zaslali email s informací, že stornovat objednávku již nebylo možné, jelikož byla již vyexpedována. Rádi bychom Vás však ujistili, že k dnešnímu dni ukončujeme zasílání veškerých nabídek obchodu a služeb Vaší osobě. Váš zákaznický účet byl zablokován a Vaše osobní údaje byly předány k výmazu. Z naší strany se tak jedná o poslední kontakt.
Omlouváme se za způsobené potíže.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Hodnocení:
Komentář: Tímto tedy beru celou záležitost za uzavřenou.