Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Počet nahlášených stížností:389
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 137 stížnostech.

#48525Faktura za neobjednané zboží, okamžité storno první objednávky a výmaz mých osobních údajů z databáze

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

10 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
17.02.2021, před 4 lety

Alice Musilová

Znění stížnosti

Dne 11.1.2021 jsem objednala vitamin D Vitasolaris a po přečtení negativních recenzí objednávku do několika desítek minut stornovala. S tím jsem také žádala o výmaz mých osobních údajů z databáze. Potvrzení o stornu a o vymazání údajů jsem obdržela až 14.1.2021.Tím pro mě celá záležitost skončila. Žádnou zásilku jsem od této firmy nepřebírala, první objednávku ihned stornovala a i přes ujištění storna a výmazu dat z databáze mi neustále chodí do e-mailové schránky nabídky produktů a do poštovní schránky neuhrazené faktury. Asi strategie firmy.


Produkt

Vitamín D Vitasolaris č. objednávky 2101325562 a další nevyžádané nabídky


Požadované řešení

Okamžitý výmaz mých osobních údajů z databáze a zastavení zasílání jak e-mailové tak i poštovní korespondence s neuhrazenými fakturami a jinými nabídkami.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.2.2021 08:45, před 4 lety

Pokud spotřebitel využil svého práva a od smlouvy odstoupil ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží (toto právo náleží spotřebiteli také i před převzetím zboží), zrušila se smlouva od počátku. Pokud by společnost i přes zrušení smlouvy spotřebiteli zboží zasílala, jednalo by se o neobjednané plnění, jež není spotřebitel povinen na své náklady vracet a ani prodávajícího o dodání zboží vyrozumět. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že od smlouvy odstoupil (např. e-mailovou komunikaci).

Pokud spotřebitel vzal zpět svůj souhlas se zpracováním osobních údajů, je společnost povinná to respektovat. Neučiní-li tak společnost, má spotřebitel možnost obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.2.2021 15:19, před 4 lety

Vážená paní Musilová,

děkujeme Vám za zaslaný podnět. Rádi bychom Vás informovali, že jsme dne 11.1.2021 obdrželi objednávku produktu Vitamín D3 VitaSolaris. Následně jsme Vám zaslali email s informací, že stornovat objednávku již nebylo možné, jelikož byla již vyexpedována. Rádi bychom Vás však ujistili, že k dnešnímu dni ukončujeme zasílání veškerých nabídek obchodu a služeb Vaší osobě. Váš zákaznický účet byl zablokován a Vaše osobní údaje byly předány k výmazu. Z naší strany se tak jedná o poslední kontakt.

Omlouváme se za způsobené potíže.

S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
27.2.2021 20:35, před 4 lety


Alice Musilová

Hodnocení:

Komentář: Tímto tedy beru celou záležitost za uzavřenou.