Společnost


Ogroup s.r.o.

Počet nahlášených stížností:50
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#48526Zasláno špatné zboží:

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 22 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.02.2021, před 4 lety

Zlatomír Hájek

Znění stížnosti

Objednal jsem i zaplatil údajně universální lemy na blatníky pro vozidlo Opel Mokka r.v.2015 a hned ten den co mne bylo zboží doručeno jsem zavolal do servisu,aby ty lemy mě na vozidlo mechanik namontoval.Jenomže jakmile mechanik vyjmul jeden ten lem a zkoušel ho na ten blatník dát,tak mě hned sdělil,že ty lemy nejsou na moje auto.Druhý den jsem zavolal na firmu Ogroup s.r.o.Rokelská 50,273 62 Družec a řekl jsem pani,která telefon zvedla:jaktože toto zboží na jejich webových stránkách uvádějí,že je "UNIVERSÁLNÍ",když je to jen na určitý vozidla.Odpověděla,že zboží mohu vrátit,tak jsem tak udělal.Zabalil jsem ho a na poště to vzali,že je to nestandardní balení a zaplatil jsem 228.-Kč.Jenomže za pár dní zazvonil doručovatel s tím stejným zbožím a opět zaplatil 129.-Kč.V balíku bylo vyjádření:kupující žádným způsobem nedoložil,že výrobek zakoupil u naší společnosti-není žádný kontakt-požadavek byl zamítnut.A tedˇmě leží lemy doma.A ještě dodávám,že do balíku nabyla dána žádná faktůra!Tak jsem neměl co doložit k odstoupení od smlouvy.Ale mají mojí celou adresu a telefon si mohli opsat jak jsem volal 2x.Byl jsem rozčílen,tak na tyto údaje jsem zapoměl,protože reklamací jsem měl více.


Produkt

Na obalu jsou tyto údaje:JM-330 FIX FOR MANY CAR 550cmx60cm suit tor manycars


Požadované řešení

Kdyby to šlo,tak aby mě bylo zboží bezplatně vyměněno za lemy co budou pasovat na Opel Mokku 2015


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.3.2021 12:41, před 4 lety

Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů.

V návaznosti na to má prodávající povinnost mu dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem.

Pro odstoupení od smlouvy je spotřebitel povinen informovat prodávajícího, že od smlouvy odstupuje, a to ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. Je tedy nutné prodávajícího o odstoupení od smlouvy informovat, ale není nutné využít přímo dokument, který může být v objednávkách přiložen. Zboží však musí být identifikovatelné takovým způsobem, aby ho prodávající mohl přiřadit ke konkrétní objednávce (smlouvě). Způsob nemusí být přísně formální, ale musí být dostatečný.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.4.2021 15:26, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.


V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.