Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dnes jsem byla na pobočce T-mobile v Čáslavi. Přišla jsem řešit vyúčtování za služby které jsou tam navíc naúčtované nedopatřením T-mobile (datová karta). Předchozí Váš pracovník mi slíbil že z vyúčtování bude odečtená částka jak za minulý měsíc i za tento... Přišla jsem na prodejnu byl tam nový pan jménem PAVEL ( příjmení nemáte napsáno na jmenovkach) velice nepříjemní pan. Podala jsem mu občanský průkaz aby zrušil jednu položku.... Poté mi bylo zděleno jestli chci změnit telefonní čísla. Pánovi jsem řekla že s telefonním číslami nechci nic dělat.. Natož pán mi vrátil občanský průkaz z tím že Teda nebude dělat nic ani nic rušit. Na to jsem mu řekla ať mi zavolá svého nadřízeného pan mi zdělil arogantně že stojí přede mnou. Pan mi řekl že ať si dojdu tu položku zrušit jinám na pobočku.. Pan byl arogantní, nesluší, a vlastně nechtěl nic řešit opravdu nechápu toto jednání a chování k zákazníkovi... Nevidím důvod proč bych měla platit za něco co jsem nechtěla a ani nemám (datová karta) ale je mi to účtováno nedopatřením T - Mobilu. Doufám že tato stížnost se bude řešit. Děkuji Poláková
Vyúčtování
Byla bych ráda kdyby pan byl ponaučení o etice a slušného chování k zákazníkům T-mobile.. Špatné vyúčtování si sama vyřeším na jiné pobočce T- Mobile. Děkuji
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka s vyúčtováním služeb nesouhlasí, je třeba uplatnit reklamaci. Podle § 64 zákona č. 127/2005 Sb., zákon o elektronických komunikacích, účastník, který je koncovým uživatelem, popřípadě uživatel má právo uplatnit reklamaci na vyúčtování ceny nebo na poskytovanou veřejně dostupnou službu elektronických komunikací. Reklamaci na vyúčtování ceny je účastník, který je koncovým uživatelem, popřípadě uživatel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu, jinak právo zanikne. Není-li vzhledem k druhu poskytované služby vyúčtování ceny dodáváno, je oprávněn reklamaci uplatnit do 2 měsíců ode dne poskytnutí služby.
V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případný spor by mohl být řešen pouze před Českým telekomunikačním úřadem, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.