Počet nahlášených stížností: | 31 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
U firmy Nanotrend jsem si zakoupila 20.4.2014 inzerovanou sluzbu na mereni uniku tepla termovizi za 700,- Kc. Platba za sluzbu probehla prevodem na ucet.
Dokladovat platbu lze vypusem z uctu.
Do dnesniho dne firma nereaguje na emaily a telefon ktery je uveden na webovych strankach Nanotrend- nefunguje.
Bohuzel se na internetu mnozi stiznosti na tuto firmu a informace, ze je v insolvenci.
mereni uniku tepla termovizi
Zadam aby firma komunikovala a rada bych se dohodla bud na vraceni penez, nebo provedeni zaplacene sluzby.
Na webovych strankach ma firma Nanotrend sice uvedeno,ze mereni probehne, ale nereaguji ani na e-maily a telefon ktery maji uveden nefunguje.
|
Tweet |
Pokud bylo sjednáno datum, kdy měla společnost službu provést, ocitla se společnost nesplněním své povinnosti v tomto čase v prodlení. Nebyl-li čas mezi stranami ujednán, mohl spotřebitel požadovat plnění ihned a poskytovatel služby je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. V tomto případě se tak dle dostupných informací nestalo.
Insolvenční návrh byl na společnost podán, ale nebylo mu vyhověno. To však neznamená, že nemůže být podán znovu, proto spotřebiteli doporučujeme, aby kontroloval stav v insolvečním rejstříku (www.isir.justice.cz) a případě svou pohledávku přihlásil, pokud se opět objeví insolvenční návrh.
Co se týká prodlení společnosti s poskytnutím služby, spotřebitel může od smlouvy odstoupit za podmínek uvedených v § 1978 občanského zákoníku. Zakládá-li prodlení jedné ze smluvních stran nepodstatné porušení její smluvní povinnosti, může druhá strana od smlouvy odstoupit poté, co prodlévající strana svoji povinnost nesplní ani v dodatečné přiměřené lhůtě, kterou jí druhá strana poskytla výslovně nebo mlčky. Oznámí-li věřitel dlužníkovi, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Nereaguje-li společnost na e-maily, doporučujeme písemnou komunikaci. Projev vůle, který je učiněn vůči nepřítomné osobě, působí až od okamžiku, kdy jí dojde. U poštovní přepravy na rozdíl od elektronické komunikace platí fikce doručení, i když si adresát poštu nepřevezme. Zásliku doporučujeme zasílat doporučeně, nejlépe s dodejkou.
Vzhledem k tomu, že se nám se společností nepodařilo navázat kontakt, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. Vzhledem k počtu stížností doporučujeme zvážit podání trestního oznámení.