Společnost


Louda Auto a.s.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#48533Chybějící servisní knížka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 22 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.02.2021, před 4 lety

David Hanuš

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 12.09.2020 jsem na základě kupní smlouvy koupil automobil značky Hyundai i30, rok výroby : 30.11.2018, cena: 345 000 Kč.

Podle přílohy č. 1 ke kupní smlouvě - Protokol o stavu motorového vozidla, má výše zmíněný automobil elektronickou servisní knížku. Tuto skutečnost mi také potvrdil zaměstnanec prodejce pan M., když jsem od něj žádal papírovou servisní knížku.

Když jsem volal do autorizovaného servisu kvůli garanční prohlídce bylo mi sděleno, že Hyundai nemá žádné elektornické servisní knížky. K provedení garanční prohlídky potřebuje autorizovaný servis papírovou servisní knížku. Bez garanční prohlídky, propadne záruka vozu.

S touto informací a žádostí o vydání servisní knížky jsem se telefonicky obrátil na zaměstnance Louda Auto, taky jsem to řešil 25.01.2021 přes chat na jejich webových stránkách. Slečna na online chatu přeposlala můj požadavek na pobočku Teplice - Srbice kde jsem vůz zakoupil. Ten den se mi ozval zaměstnanec prodejny, že servisní knížku hledají a budou mě kontaktovat.

05.02.2021 jsem volal opět a bylo mi sděleno že se mi do 30 minut ozve kolega který to má na starosti. Po čtyřech hodinách od prvního telefonátu jsem volal znova a telefon mi už nikdo nezvedal ani nikdo nezavolal zpět.

Posílali jsme oficiální žádost na prodejce, nikdo nám do dnešního dne na něj neodepsal.

11.02.2021 se mi podařilo dovolat se kde mi zaměstnanec sdělil, že knížku nemůžou najít, že pojede v pátek do prodejny kde jsem auto zakoupil a ještě v ten den se mi ozve. Nikdo se mi už neozval.

17.02.2021 jsem volal opět, bylo mi sděleno, že servisní knížku hledají že mě ještě ten den bude kontaktovat kolega. Nestalo se.

Předem děkuji za odpověď.

S pozdravem,

David Hanuš


Produkt

Hyundai i 30, chybějící servisní knížka


Požadované řešení

Dodání servisní knížky, opisu servisní knížky když bylo auto servisováno v autorizovaném servisu. V krajním přídapě sleva z kupní smlouvy ve výši 10%.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.3.2021 09:26, před 4 lety

Chybějící servisní knížku by s ohledem na ujištění, kterého se spotřebiteli dostalo před koupí vozu, a s ohledem na možnost propadnutí záruky vozu mohla znamenat, že věc má vadu, protože neodpovídá tomu, co si strany smluvily (§ 2161 odst. 1 občanského zákoníku).

Má-li věc vadu, může ji spotřebitel uplatnit v rámci reklamace. Reklamace v tomto případě může být vyřízena buď dodáním chybějící části - tedy servisní knížky, anebo odstoupením spotřebitele od smlouvy.

Reklamace musí být vyřízena zásadně do třiceti dnů (bez ohledu na výsledek). Není-li vyřízena do 3O dnů, může spotřebitel odstoupit od smlouvy (§ 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele v kombinaci s § 2002 občanského zákoníku).

V případě odstoupení od smlouvy se závazek ruší a strany mají povinnost si vrátit to, čím původně plnily.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.4.2021 15:13, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.


V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.