Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý den, bydlím v Aši několik let a teď co je ta pandemie se mi nelíbí, že porusujete nařízení vlády. Ve všech obchodech tady v Aši nesmějí lidi chodit do obchodu s latkovymi rouskami, satkami nebo kapucou prikrytou pusu. V Tescu je to úplně normální že tam ta ochranka je nechá jít bez povsimnuti. Když ty lidi slušně osloví a poprosi paní z informací, pošlou ji lidi do pr... Byla sem několikrát svědkem že místo ochranky na to lidi upozornila paní Mirka ale neuspěla a lidi šli normálně do obchodu. V jiných obchodech je hned u dveří výkazu ale zde to tu ochranku nezajímá. Také sem si všimla že i zaměstnanci nosí roušky, respirator pod nosem a nebo je mají jen na bradě.Rada sem sem chodila nakupovat aleposledni dobou spíš mám strach že bych se tu mohla nakazit. Ludl i Penny je v tuto mnohem duslednejsi. Snad se vám povede sjednad nápravu snad i paní na pokladnách budou nosit roušky na nose ne pod nosem.
Budu sledovat jestli se to zlepšilo, jinak pak budu nucena psát stížnost někam jinam.
S pozdravem M. MATĚJKOVÁ AŠ
Napravit
|
Tweet |
Má-li spotřebitelka za to, že došlo k porušení předpisů o ochraně veřejného zdraví, může se obrátit na příslušnou hygienickou stanici s podnětem k prošetření.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.