Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#48536Roušky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.02.2021, před 4 lety

Martina Matejkova

Znění stížnosti

Dobrý den, bydlím v Aši několik let a teď co je ta pandemie se mi nelíbí, že porusujete nařízení vlády. Ve všech obchodech tady v Aši nesmějí lidi chodit do obchodu s latkovymi rouskami, satkami nebo kapucou prikrytou pusu. V Tescu je to úplně normální že tam ta ochranka je nechá jít bez povsimnuti. Když ty lidi slušně osloví a poprosi paní z informací, pošlou ji lidi do pr... Byla sem několikrát svědkem že místo ochranky na to lidi upozornila paní Mirka ale neuspěla a lidi šli normálně do obchodu. V jiných obchodech je hned u dveří výkazu ale zde to tu ochranku nezajímá. Také sem si všimla že i zaměstnanci nosí roušky, respirator pod nosem a nebo je mají jen na bradě.Rada sem sem chodila nakupovat aleposledni dobou spíš mám strach že bych se tu mohla nakazit. Ludl i Penny je v tuto mnohem duslednejsi. Snad se vám povede sjednad nápravu snad i paní na pokladnách budou nosit roušky na nose ne pod nosem.
Budu sledovat jestli se to zlepšilo, jinak pak budu nucena psát stížnost někam jinam.
S pozdravem M. MATĚJKOVÁ AŠ


Požadované řešení

Napravit


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.2.2021 10:08, před 4 lety

Má-li spotřebitelka za to, že došlo k porušení předpisů o ochraně veřejného zdraví, může se obrátit na příslušnou hygienickou stanici s podnětem k prošetření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.3.2021 14:12, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.