Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
před týdnem jsem si na stránkách společnosti objednala vitamin D na rok zdarma. Bohužel se ke mě následně začaly dostávat hrůzostrašné informace o jednání společnosti a o produkt již nemám zájem.
Tímto žádám o zrušení objednávky a výmaz mých osobních údajů z databáze společnosti.
Děkuji,
Hynková
akce Vitamin D na rok zdarma
žádám zrušení mé objednávky a vymazání mých osobních údajů z databáze společnosti
|
Tweet |
Od kupní smlouvy uzavřené na dálku (po telefonu, internetu) je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Jelikož má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem ve lhůtě 14 dnů po převzetí zboží bez udání důvodu, má toto právo za použití logického výkladu i ještě před samotným převzetím.
Po uplynutí této lhůty je možné dalšímu plnění zamezit výpovědí smlouvy. V případě výpovědi je třeba splnit veškeré smluvní povinnosti až do účinnosti této výpovědi. Jinými slovy, spotřebitel zboží odebrané před výpovědí smlouvy zaplatí a ponechá si jej. Po výpovědi smlouvy již není povinen jakékoliv zboží odebrat a platit.
Korespondenční adresa uvedená na webových stránkách společnosti: U Smaltovny 625, 370 01 České Budějovice, e-mail info@naturamed.cz.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.
Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Vážená paní Hynková,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Rádi bychom Vás informovali, že naše společnost obdržela dne 9.2.2021 objednávku produktu Vitamín D3 VitaSolaris s termínem doručení okolo 12.2.2021. Zásilky se snažíme vyexpedovat co nejdříve od přijetí objednávky, produkt byl tedy odeslán na Vámi uvedenou adresu. Úhrada ve výši 49,- Kč (poštovné a balné) byla na náš účet připsána dne 23.2.2021. Jestliže si však produkt nepřejete ponechat, je samozřejmě možné ho zaslat zpět na naši adresu U Smaltovny 625, 370 01, České Budějovice. Naše společnost akceptuje vrácení neporušeného zboží i nad rámec zákonné 14 denní lhůty. Po doručení produktu do našeho skladu bychom poukázali částku zpět na Váš bankovní účet. Dovolte mi Vás ujistit, že objednávkou jste nevstoupila do žádného věrnostního programu, jednalo se o jednorázovou záležitost. Na závěr mi dovolte Vás informovat, že zákaznický účet byl zablokován a Vaše osobní údaje byly předány k výmazu.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Děkujeme společnosti za součinnost. Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Minulý týden mi někdo volal z firmy a chtěl mi n nabízet nějaké vitamíny. Tak jsem znovu požádala o vymazání, snad to tentokrát už klapne
Žádáme společnost o sdělení, zda došlo ke splnění požadavku spotřebitelky. Poté bude stížnost případně uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.