Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dna 16.2.2021 som si objednal u vás D3 vitamín na celý rok(číslo objednávky
2102552545). Objednávka bola unáhlená a aj na základe z internetu získaných informácií, som sa rozhodol zrušiť akýkoľvek obchodný vzťah s vašou firmou.
Zároveň žiadam vymazať moje osobné údaje,zrušenie vernostného programu a odstupujem od zmluvy. Zásielka č. 2102552545 obsahuje VitaSolaris ročná zásoba. (Ešte nedorazila).
Produkt
Vitamín D3 360 VitaSolaris, číslo objednávky 2102552545
Zrušenie vernostného programu,zásielky a odstránenie mojich údajov z databázy
|
Tweet |
Pokud spotřebitel využil svého práva a od smlouvy odstoupil ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží (toto právo náleží spotřebiteli také i před převzetím zboží), zrušila se smlouva od počátku. Pokud by společnost i přes zrušení smlouvy spotřebiteli zboží zasílala, jednalo by se o neobjednané plnění, jež není spotřebitel povinen na své náklady vracet a ani prodávajícího o dodání zboží vyrozumět. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že od smlouvy odstoupil (např. e-mailovou komunikaci).
Pokud spotřebitel vzal zpět svůj souhlas se zpracováním osobních údajů, je společnost povinná to respektovat. Neučiní-li tak společnost, má spotřebitel možnost obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Vážený pane Hatiare,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Potvrzujeme Vám přijetí objednávky produktu Vitamín D3 VitaSolaris, kterou jsme přijali dne 16.2.2021. Zásilky se snažíme expedovat co nejdříve od přijetí objednávky, proto nebylo možné stornovat objednávku před jejím vyexpedováním, produkt byl odeslán s termínem doručení okolo 23.2.2021. O této skutečnosti jsme Vás informovali emailem. Pakliže nemáte o produkt zájem, je možné ho zaslat zpět na adresu Na Troskách 26, 974 01 Banská Bystrica. Rádi bychom Vás ujistili, že objednávka byla jednorázová a nebyl aktivován žádný věrnostní program. Na závěr mi dovolte Vás informovat, že zákaznický účet byl zablokován a Vaše osobní údaje byly předány k výmazu.
Děkujeme za pochopení a přejeme Vám hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Děkujeme společnosti za součinnost. Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.