Počet nahlášených stížností: | 382 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den,v období srpen-prosinec 2020 na tel.čisle viz osobní údaj jste mi neoprávněně účtovály jakési zpoplatněné SMSky. Po bližším prozkoumání na prodejně O2 mi bylo potvrzeno že na čísla typu 903.... mám BLOKOVANO.A to z jednoho důvodu, telefon uzivam jen pro zakladni potřebu. Na tomto základě žádám o navrácení částky 3186,68 a to v nejkratší době. S pozdravem p. PODLESNÁ
Doufám v kladné vyřešení mé žádosti. Spozdravem p. Podlesná
|
Tweet |
Společnost ComGate Payments, a.s., je v případě těchto plateb pouze technickým zprostředkovatelem. Problematického jednání se tedy dopouští poskytovatel služby, resp. prodávající, který touto cestou inkasuje platbu. Společnost ComGate Payments, a.s., však ráda poskytne spotřebitelům součinnost při řešení reklamace a při komunikaci s konkrétním poskytovatelem služby (prodávajícím).
Následující vyjádření se tedy týká poskytovatele služby (prodávajícího), nikoli toho, kdo technicky zajišťuje platbu. Stížnost však ponecháváme společnosti ComGate Payments, a.s., k vyjádření, aby mohla spotřebitelce poskytnout součinnost s řešením problému.
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že poskytovatel služby porušil povinnost uloženou mu zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
Dobrý den, společnost ComGate payments není poskytovatelem této služby, je pouze technickým zprostředkovatelem technologie. S reklamací je potřeba se obrátit přímo na poskytovatele služby.
Pokud chcete součinnost s reklamací od společnosti ComGate payments, požádám Vás o kontakt naší zákaznické linky: Telefon: 228 224 267 (Po-Pá 08:00 – 20:00 hod) nebo E-mail: platby-podpora@comgate.cz, kde případ projdeme a můžeme společně poslední vystavené vyúčtování reklamovat.
Tímto žádáme spotřebitelku, aby se k případu vyjádřila, anebo aby stížnost uzavřela.
Dobrý den, především se chci omluvit za pozdní reakci. Zároveň chci poděkovat společnosti dTest za vyjádření a podporu. Zároveň se nevychází z údivu jak reaguje společnost ComGate payments, že jsou pouhým zprostředkovatelem, ale budiž.Proto využijí nabídky a spojím se přes Tel. číslo a budu chtít řešit nejen poslední, ale komplet neoprávněně stržené vyúčtování. Děkuji Podlesna
S ohledem na vyjádření společnosti a spotřebitelky stížnost tímto uzavíráme.