Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:382
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#48546Neoprávněné účtování služby

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 14 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
18.02.2021, před 4 lety

Bohumila Podlesná

Znění stížnosti

Dobrý den,v období srpen-prosinec 2020 na tel.čisle viz osobní údaj jste mi neoprávněně účtovály jakési zpoplatněné SMSky. Po bližším prozkoumání na prodejně O2 mi bylo potvrzeno že na čísla typu 903.... mám BLOKOVANO.A to z jednoho důvodu, telefon uzivam jen pro zakladni potřebu. Na tomto základě žádám o navrácení částky 3186,68 a to v nejkratší době. S pozdravem p. PODLESNÁ


Požadované řešení

Doufám v kladné vyřešení mé žádosti. Spozdravem p. Podlesná


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.2.2021 11:05, před 4 lety

Společnost ComGate Payments, a.s., je v případě těchto plateb pouze technickým zprostředkovatelem. Problematického jednání se tedy dopouští poskytovatel služby, resp. prodávající, který touto cestou inkasuje platbu. Společnost ComGate Payments, a.s., však ráda poskytne spotřebitelům součinnost při řešení reklamace a při komunikaci s konkrétním poskytovatelem služby (prodávajícím).

Následující vyjádření se tedy týká poskytovatele služby (prodávajícího), nikoli toho, kdo technicky zajišťuje platbu. Stížnost však ponecháváme společnosti ComGate Payments, a.s., k vyjádření, aby mohla spotřebitelce poskytnout součinnost s řešením problému.

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že poskytovatel služby porušil povinnost uloženou mu zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.2.2021 10:52, před 4 lety

Dobrý den, společnost ComGate payments není poskytovatelem této služby, je pouze technickým zprostředkovatelem technologie. S reklamací je potřeba se obrátit přímo na poskytovatele služby.
Pokud chcete součinnost s reklamací od společnosti ComGate payments, požádám Vás o kontakt naší zákaznické linky: Telefon: 228 224 267 (Po-Pá 08:00 – 20:00 hod) nebo E-mail: platby-podpora@comgate.cz, kde případ projdeme a můžeme společně poslední vystavené vyúčtování reklamovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2021 11:11, před 4 lety

Tímto žádáme spotřebitelku, aby se k případu vyjádřila, anebo aby stížnost uzavřela.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
31.3.2021 13:49, před 4 lety


Bohumila Podlesná

Dobrý den, především se chci omluvit za pozdní reakci. Zároveň chci poděkovat společnosti dTest za vyjádření a podporu. Zároveň se nevychází z údivu jak reaguje společnost ComGate payments, že jsou pouhým zprostředkovatelem, ale budiž.Proto využijí nabídky a spojím se přes Tel. číslo a budu chtít řešit nejen poslední, ale komplet neoprávněně stržené vyúčtování. Děkuji Podlesna

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.4.2021 14:52, před 4 lety

S ohledem na vyjádření společnosti a spotřebitelky stížnost tímto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.