Společnost


Rychlé řešení pohledávek s.r.o.

Počet nahlášených stížností:11
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#48550Rychlé řešení pohledávek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 22 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
18.02.2021, před 4 lety

Jaroslav Rolenc

Znění stížnosti

Tato společnost vymáhá po Anně R. částku 9215,- Kč. Ta ji byla zaslána ve stanovené lhůtě na účet **** pod variabilním symbolem 1234 a to 11.2. 2021. Následovně tato samá společnost zaslala jmenované další výzvu na tuto částku a navýšenou o 1200,- Kč jako penále. Tato jak si píší v hlavičce dopisu, profesionální společnost, nereaguje na žádnou formu komunikace. Telefonní číslo, které uvádí nikdo nezvedá a také neodpovídá na meil. Jedná se o paní, které je 80 let. Byl bych rád, aby se to vyřešilo. O všech transakcích a pokusech o komunikaci mám záznamy.


Produkt

Platba za plyn


Požadované řešení

Ukončení vymáhání a obtěžování


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.3.2021 16:23, před 4 lety

Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Před vyplacením jakékoli částky třetí osobě (jiné společnosti) má pochopitelně spotřebitel nárok na to, aby byl seznámen s právně relevantním důvodem, pro který od něj společnost vyžaduje peněžité plnění.

Pokud je o neexistenci dluhu spotřebitel přesvědčen, je vhodné o tom informovat společnost, které byla údajná pohledávka postoupena - tedy Rychlé řešení pohledávek s.r.o. Neexistuje-li dluh spotřebitele vůči společnosti, není ani společnost, které je pohledávka postoupena, oprávněna údajnou pohledávku vymáhat. Společnost nemůže ani žádat, aby spotřebitel zaplatil poplatek za vymáhání údajného dluhu. To vyplývá z rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR, sp. zn. 32 Cdo 1733/2008.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.4.2021 15:55, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.