Společnost


#EXPERT4YOU s.r.o.

Počet nahlášených stížností:561
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#48554Nedoručené zboží,neodpovídá na mail

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.02.2021, před 4 lety

Kateřina Šnévajsová

Znění stížnosti

14.10.2020 objednáno, zaplaceno obj.: 1019017678 cena : 527,-kč
18.2.2021 nemám zboží ani peníze zpět a neodpovídají na mail

Firma nekomunikuje a já nemám ani peníze a ani zboží. Po lhůtě 90 dní jsem psala mail na tuto firmu, ale nedostalo se mi odpovědi.(27.1.2021 a požaduji v něm vrácení peněz)

Bohužel, pozdě jsem si přečetla recenze na tuto firmu a vidím, že nás má tolik s tím problém (a už delší dobu), že nechápu, jaktože taková firma ještě existuje a okrádá další a další,...


Produkt

kód:35346 https://www.icell.cz/fitbit-charge-2/kovovy-vymenitelny-pasek-reminek-pro-fitbit-charge-2-milansky-tah-cerny/ kód:35325 https://www.icell.cz/fitbit-charge-2/silikonovy-vymenitelny-pasek-reminek-pro-fitbit-charge-2-cerny/


Požadované řešení

Od této firmy již požaduji pouze vrácení peněz.A byla bych ráda,aby se to nestalo už nikomu jinému.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.2.2021 22:59, před 4 lety

Po uzavření smlouvy má prodávající povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.3.2021 22:03, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.