Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
je mi to velice nepříjemné, ale musím si postěžovat na problém s doručením zásilky DR0489126442C. V pátek 31.10.2014 jsme dostali následující e-mail (překopírovala jsem z mailu):
"Vaše zásilka Balík Do ruky od podavatele PZ Czech s.r.o. s podacím číslem DR0489126442C Vám bude doručována dne 31.10.2014."
Zároveň došla sms stejného znění. Čekali jsme celý den "vzorně" doma, ale nikdo zásilku nepřivezl. Zvonek zvoní, vše je v pořádku. Oznámení o nezastižení adresáta bylo do schránky vhozeno až v pondělí (kontrolovali jsme schránku v sobotu i v neděli a nic v ní nebylo), tzn., že v pátek nebyla zásilka vůbec doručována, pokud by doručovatel adresáta nezastihl, nechal by přeci oznámení už v pátek.
Je to smutné, adresát je nemocný se srdcem, má voperovaný kardiostimulátor a musel táhnout balík 9 kg těžký sám domů.
Přeji hezký den
Skoumalová
číslo zásilky DR0489126442C, adresát zásilky: Jaroslav Weinlich, Poštovní 22, Horní Slavkov
Zprávu o prošetření laxního přístupu balíkového doručovatele zašlete laskavě na e-mail: skoumal.jitka@seznam.cz
|
Tweet |
Pošta je povinná dodat zásilku v souladu s uzavřenou poštovní smlouvou. Pokud pošta nedodá Balík do ruky, lze telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma. V této souvislosti je vhodné upozornit poštu na fakt, že se zaměstananec pošty ani nepokusil balík doručit. Protože vhozením oznámení do poštovní schránky se povinnost dodat z hlediska časového považuje za splnění deklarované lhůty (pokud se tak stane v den, kdy má být doručeno). Děje-li se tak opakovaně, podejte současně i podnět Českému telekomunikačnímu úřadu k provedení kontroly.
Nebylo-li splněno deklarované datum dodání balíku, vzniká nárok na vrácení části ceny. Podnik v takovém případě vrací část ceny tomu, kdo ji podniku uhradil. Ten, komu má být cena nebo její část vrácena, je oprávněn požadovat, aby byla vyplacena jiné jím určené
osobě.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.