Počet nahlášených stížností: | 111 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 4 |
Dne 2.12.2020 jsem si objednala na eshopu naplne.cz Kancelářský papír XEROX Astro+ A4 - gramáž 80g/m2, 7ks za 619Kč, č.objednávky: 172030768 zaplaceno převodem. Zboří nebylo do dneška 17.2.2021 dodáno. Obchod nekomunikuje. Na infolinku 800 100 593 nebo majiteli 777 757 051 volám denně a nikdo to nezvedá a nereaguje. Na emaily nikdo neodpovídá. Email na reklamační oddělení přímo na majitele kudrjavcev@naplne.cz Na pobočce v prodejnách telefony zvedají, ale objednávky přes eshop neřeší. V pražské prodejně mě poradili ať poradili ať zavolám majiteli 777 757 051, ale ten to nebere. Na Benešovské pobočce mě poradili ať mu pošlu SMS.
A též bez reakce.....
Kancelářský papír XEROX Astro+ A4 - gramáž 80g/m2, 7ks
Dodat zboží.....
|
Tweet |
Po uzavření smlouvy má prodávající povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.