Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den,dnes kolem 13hod.mi volal Váš pracovník s tím at seběhnu dolů že má pro mě balíček tak sem sdělila že jsem v práci a at zazvoní že manžel je doma.pracovnice mi řekla at si zavolám domů at sebehne dolů a já na to že bohužel jsem v práci a na prodejně tak nemohu volat at zazvoní.To se jí ovšem nelíbilo tak mě řekla že to snad nevadí.Milá paní asi neví jak to v potravinách vypadá a že prostě na prodejně nemohu volat.Kdyby se toto stalo poprvé tak mlčím,ale stalo se už nejméně po druhé. Myslím že paní nezabije dojít k těm zvonkům,placená je snad za práci a neplatím malé peníze za doručení. Prosém o sjednání pořádku,protože toto jednání je šílený. Kdybych byla na pokladně a telefon nevzala tak mi balík ani se nesnaží doručit? Jedná se o Studénku 3
Vysvětlení dané osobě že by se měla umět k zákazníkům chovat a to že musí vylézt z auta ke zvonkům není zas tak těžké...Každý má svou práci a když prostě volat domů nemůžu že je na cestě paní z balíkem tak je placená od toho aby i vylezla z auta.. Děkuji Borkovcová
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.