Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den. V letáku s platností 15.2. - 21.2. 2021 je na první straně uvedena Super cena ! Vepřová krkovice bez kosti cena za 1 kg 89,90 Kč. V prodejně Lidl, Kbelská ul. ji spolu s námi marně hledalo několik dalších zájemců. V chladicím pultu byl tento produkt 1 kg za 189 Kč. Přivolaní 2 mladí zaměstnanci si přinesli čtečku kódů a potvrdili pouze tuto vysokou cenu. Požadovaná vedoucí obchodu nebyla v 16,20 hod. na pracovišti přítomna. Rozešli jsme se zklamaní a s pocitem podvedení.
Můžete mi prosím k této reklamě, kterou by bylo možné považovat a nahlásit jako klamavou, sdělit jak je to možné?
Děkuji, s pozdravem, Jiří klein.
Leták s platností 16.2. - 21.2. 2021 Vepřová krkovice Super cena! 89,90 cena za 1 kg
Možnost zakoupit tento produkt do 21.2.2021 za nabízenou Super cenu.
|
Tweet |
Pokud společnost deklaruje určitou zvláštní nabídku formou reklamy, jinak zveřejněné akce a zákazník podmínky této inzerované zvláštní nabídky, akce beze zbytku naplnil, pak je podnikatel povinen poskytnout spotřebiteli uvedenou výhodu. Učiněná nabídka nebo poskytnutá informace společnost zavazuje.
Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.
Zjištění porušení zákazu klamavé obchodní praktiky může být sankcionováno ze strany České obchodní inspekce, které může spotřebitel podat podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.