Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1367
Z toho za letošní rok:9
Stále v řešení:36
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#48573Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 5 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.02.2021, před 4 lety

Věra Procházková

Znění stížnosti

Zakoupený vysavač na e-shopu Alza, vysavač jsem reklamovala loni,vada-pri vysávání zajíždí prodloužená hadice-reklamace byla zamítnuta, zaslala jsem i videa aby byla vada patrná.Po emailové domluvě bylo znovu reklamované a opět zamítnuto.


Produkt

Kód ELEVSO 22- Vysavač Elektrolux ECS52B


Požadované řešení

Jelikož jsem za poštovné zaplatila cca 500kč a vysavač stál 2000kč prosim o vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.3.2021 11:35, před 4 lety

Pokud věc nemá deklarované nebo sjednané vlastnosti, může spotřebitel uplatnit své nároky z vadného plnění (zboží reklamovat).

Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (viz rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.3.2021 17:45, před 4 lety

Dobrý den,

děkuji za posouzení.

V tomto případě jsem situaci prověřoval a dle dostupných informací byla reklamace zamítnuta autorizovaným servisním střediskem, z důvodu neprojevení vady. Pro vyřízení reklamace se řídíme rozhodnutím servisu, kdy jej nemáme zapotřebí rozporovat. Je možné, že vinou zamítnutí byl nedostatečný popis závady a způsob jak ji nasimulovat.

Samozřejmě může zákaznice využít již uvedené služby znaleckého posudku, kdy jeho stanovisko budeme akceptovat.

Děkuji za pochopení, Martin, péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.3.2021 11:06, před 4 lety

Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, aby měla možnost se ke komentáři společnosti vyjádřit, případně stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
10.3.2021 11:23, před 4 lety


Věra Procházková

Ohledně nedostatečneho popisu závady uvádím že jsem zaslala dvě videa z čehož bylo myslím patrné o jakou závadu jde,ovšem bylo mi sděleno že pokud opětovně budu reklamovat,servis mi bude naúčtován.Jak může být zamítnutím nedostatečný popis závady- napsala jsem že závada se projeví při luxování tudíž stačí kdyby servisman zkusil s vysavačem prostě vysávat.Je to opravdu vyčerpávající luxovat z vysavačem u kterého se hadice několikrát při luxování zkrátí.....

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.3.2021 16:55, před 4 lety

Dobrý den, paní Procházková,

děkuji za zprávu. I tak bohužel evidujeme ze strany servisu zamítnutí reklamace. Prosím tedy o podání reklamace nové, jak s přiložením daných videí, tak podrobným popisem závady. Jinými, než popsanými závadami se servis nebude zabývat. Pevně věřím, že nyní již proběhne reklamace k Vaší spokojenosti.


Děkuji za pochopení a přeji Vám krásný zbytek dne, Veronika, péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.4.2021 09:23, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.4.2021 13:20, před 4 lety


Věra Procházková

Dobrý den, uplatním tedy znovu reklamaci.I když upřímně nevěřím že to dopadne jinak.

Pěkný den Procházková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.5.2021 10:29, před 4 lety

Dobrý den,

za nás již byly všechny informace podány.


Děkuji a přeji Vám hezký den, Veronika, Alza.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.5.2021 08:22, před 4 lety

Děkujeme za vyjádření. Stížnost tedy přeřazujeme na spotřebitelku, aby měla možnost nás informovat o způsobu vyřízení uplatněné reklamace, popřípadě stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.6.2021 17:16, před 4 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.