Společnost


CCC Czech, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:222
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

35%
65%
Toto skore je založeno na 34 stížnostech.

#4858Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 měsíce 18 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.11.2014, před 10 lety

Monika Nelhyblová

Znění stížnosti

Dobrý den,30.7.14 jsem zakoupila letní žabky v obchodním domě CCC ,9.10.14 jsem šla reklamovat s tím,že na obou botách jsem měla u obou bot vytržené části mezi prsty.Dne 3.11.14 mi přišlo vyjádření:Reklamovaná obuv je vyrobena z běžných obuvnických mater. a je v kvalitě obvyklé.Jedná se o obuv vycházkovou-nazouváky s páskem mezi prsty.Na obuvi je u pravého i lévého půlpáru vytržený pásek mezi prsty z lepeného spoje podešve a stélky.K poškození je třeba značné síly,kterou při běžném nošení není nutno vyvinout.Na obuv jsou také ztmavlé stélky a odřené šití na stélkách.Jedná se o změny způsobené uživatelem při nošení obuvi,nejedná se o materiálovou ani výrobní vadu.Reklamaci doporučuji zamítnout jako neoprávněnou.
Poslala jsem tedy znovu na reklamaci s tímto:Nesouhlasím s vyjádřením reklamace.Boty jsem užívala měsíc,že jsou na obuvi ztmavlé stélky je díky tomu,že se do těchto bot nenosí ponožky!!!K poškození vytrženého pásku značná síla opravdu použita nebyla a předpokládám,že u kožených bot by k tomuto dojít nemělo.

Žádám vás moc o radu,co dělat v případě,že mi opět reklamaci neuznají.Co znamená značná síla???Boty jsem používala měsíc,není přeci možné,aby mi paní vyřizující reklamaci napsala,že jsem si část mezi prsty vytrhla defacto sama.
Z doslechu vím,že obchodní řetězec CCC obuvi tohle dělá běžně,reklamace neuznávají.


Požadované řešení

Při kladném vyřízení požaduji nazpět své peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.11.2014 16:54, před 10 lety

Uplatní-li spotřebitel reklamaci v prvních šesti měsících od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku provádí prodávající, pokud reklamaci zamítá. Odůvodnění by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že obuv nebyla vadná při převzetí a také se musí vztahovat k vytýkané vadě, nikoli obsahovat obecná tvrzení.

Do doby než bude domněnka vyvrácena, může spotřebitel požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může spotřebitel požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady. Odstoupení je tedy až poslední možností, pokud není možné reklamaci vyřešit opravou nebo výměnou.

V tomto případě je nutné argumentovat výskytem vady v krátkém časovém intervalu od převzetí zboží. Pokud je zamítnutí reklamace odůvodněno tímto způsobem, je možné si nechat zpracovat vlastní znalecký posudek. V případném sporu se tím vylepší důkazní postavení spotřebitele. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.3.2015 16:16, před 10 lety

Společnost CCC Czech, s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2015 09:40, před 10 lety

Spotřebitelka nám po uzavření stížnosti sdělila, že reklamace byla vyřízena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.