Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dňa 15.2.2021 som objednal u vás ročné balenie produktu Vitamín D3 VitaSolaris(číslo objednávky 2102533345) zadarmo. Objednávku som uskutočnil v mene mojej matky Emílie Kalivodovej a bez jej súhlasu. Objednávku som vykonal unáhlene a v dobrom úmysle, žiaľ na základe informácií a upozornení v dostupných médiách som sa rozhodol požiadať o zrušenie obchodného vzťahu. Žiadam Vás o zrušenie objednávky a akýchkoľvek obchodných vzťahov s vašou firmou. Zároveň žiadam vymazanie osobných údajov.
Ročné balení produktu Vitamín D3 VitaSolaris, objednávka ID 2102533345
Zrušenie obchodného vzťahu a vymazanie osobných údajov.
|
Tweet |
Od kupní smlouvy uzavřené na dálku (po telefonu, internetu) je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Jelikož má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem ve lhůtě 14 dnů po převzetí zboží bez udání důvodu, má toto právo za použití logického výkladu i ještě před samotným převzetím.
Po uplynutí této lhůty je možné dalšímu plnění zamezit výpovědí smlouvy. V případě výpovědi je třeba splnit veškeré smluvní povinnosti až do účinnosti této výpovědi. Jinými slovy, spotřebitel zboží odebrané před výpovědí smlouvy zaplatí a ponechá si jej. Po výpovědi smlouvy již není povinen jakékoliv zboží odebrat a platit.
Korespondenční adresa uvedená na webových stránkách společnosti: U Smaltovny 625, 370 01 České Budějovice, e-mail info@naturamed.cz.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.
Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Vážený pane Kalivodo,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Nejprve bychom Vás rádi informovali, že vyplnění objednávky na cizí jméono naše společnost neakceptuje. V obchodních podmínkách jasně uvádíme, že: "Objednávku môže uzavrieť iba osoba staršia ako 18 rokov, a to výhradne sama za seba, tj. vlastným menom a na vlastný účet, ktorá je spôsobilá k právnym úkonom, a v rámci objednávky uvedie iba pravdivé a úplné informácie. Objednanie pre tretiu osobu, alebo treťou osobou, nie je prípustné." Objednávku jsme ovšem přijali a vyexpedovali, s termínem doručení okolo 22.2.2021. Na základě Vašeho prohlášení, že jste objednávku vyplnil cizím jménem byl zákaznický účet zablokován a osobní údaje byly předány k výmazu. Zboží je možné vrátit na naši adresu Na Troskách 26, 974 01 Banská Bystrica.
Hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Děkujeme společnosti za součinnost. Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Pripad sa zial neda povazovat za uzavrety. Aj napriek tomu, ze sme zasielku neprevzali nam prisla faktura na zaplatenie. Cislo faktur bolo: 3408752, 3407155. Povodne sme objednavali iba vitamin D a teraz chcu od nas zaplatit aj Omega Marine Forte.
Prisiel nam iba jeden balik (vitmin D) ktory sme neprebrali, druhy balik ani neprisiel.
Děkujeme spotřebiteli za doplnění. Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.