Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý deň, objednala som si balíček zdarma vitamínu D3 platba len za poštovné. Dňa 18.2.2021 mi bola doručená zásielka. Poštovné usamozrejme uhradím. Nakoľko som si preverovala firmu a zistila som že zapisujú po objednani produktu (vzorku) a zaslala som im e-mail žiadosť s o odstúpenie z vernostného programu a vymazanie osobných dát. Vratil sa mi len automaticky vygenerovana odpoveď že sa ozvú. Nie je možné sa s formou skontaktova.
Vitamín D3 360 VitaSolaris/ 19353
Žiadam o zrušenie vernostného programu o ktorom som ani nevedela a vymazanie osobných udajov
|
Tweet |
Od kupní smlouvy uzavřené na dálku (po telefonu, internetu) je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Jelikož má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem ve lhůtě 14 dnů po převzetí zboží bez udání důvodu, má toto právo za použití logického výkladu i ještě před samotným převzetím.
Po uplynutí této lhůty je možné dalšímu plnění zamezit výpovědí smlouvy. V případě výpovědi je třeba splnit veškeré smluvní povinnosti až do účinnosti této výpovědi. Jinými slovy, spotřebitel zboží odebrané před výpovědí smlouvy zaplatí a ponechá si jej. Po výpovědi smlouvy již není povinen jakékoliv zboží odebrat a platit.
Korespondenční adresa uvedená na webových stránkách společnosti: U Smaltovny 625, 370 01 České Budějovice, e-mail info@naturamed.cz.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.
Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Vážená paní Hanková,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Dovolte mi upřímně sdělit, že příliš nechápeme důvod Vaší stížnosti, uveřejněnou zde, na portálu dTest. Tak, jak uvádíte, objednala jste si od naší společnosti jednorázové roční balení produktu Vitamín D3 VitaSolaris. Produkt jsme Vám na základě Vaší objednávky odeslali a rovněž jsme od Vás přijali úhradu poštovného a balného, která byla v pořádku připsána na náš bankovní účet. Objednávkou jste však do žádného věrnostního programu nevstoupila, jednalo se o jednorázovou záležitost. Informace, které zde uvádíte jsou tudíž nepravdivé. Na závěr bychom Vás rádi ujistili, že zákaznický účet byl k dnešnímu dni zablokován a Vaše osobní údaje byly předány k výmazu.
Přejeme Vám hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Ďakujem veľmi pekne dTestu za sprostredkovanie a vyriešenie sťažnosti.
Vážená paní Hanková,
rádi bychom Vás požádali o uzavření Vaší stížnosti.
Děkujeme a přejeme hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Hodnocení: