Počet nahlášených stížností: | 56 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zakoupili jsme přes portál ticketlive (datum nákupu 21.1.2020 pomocí benefitových bodů) 2 vstupenky na koncert Gorana Bregoviče v datu 1.6.2020. Koncert byl poté odložený na 18.1.2021 - chápu, doba je obtížná. 6.1.2021 byl však koncert zrušený s informací, že máme vyčkat na postup uplatnění refundace - chápu, čekali jsme. 26.1. jsem se e-mailově dotázal na stav - dostal jsem opět stejnou obecnou informaci. Do dnešní doby, 19.2.2021 nevím nic. Chtěl bych tedy požádat o informaci, jak mohu postupovat, protože komunikace vázne a já nevím jak se domoci svých práv - před více než rokem jsem někomu předal moje peníze a do dnes nemám jakékoliv protiplnění.
Díky
Radim Valcha
Koncert Goran Bregovic
Vrácení bodů na mou kartu.
|
Tweet |
Na řešenou věc dopadá zvláštní zákonná úprava přijatá v souvislosti s pandemií COVID-19. Jde o zákon č. 247/2020 Sb., o některých opatřeních ke zmírnění dopadů epidemie koronaviru označovaného jako SARS CoV-2 na oblast kulturních akcí.
Dle tohoto zákona může do 31. prosince 2021 požádat spotřebitel pořadatele o poukaz na kulturní akci a pořadatel je povinen poukaz vydat nejméně v hodnotě uhrazeného vstupného. Poukaz je platný zásadně do 31. října 2022.
Pořadatel nabídne na základě poukazu spotřebiteli náhradní kulturní akci. Pořadatel nesmí požadovat od zákazníka nad rámec poukazu doplacení případného rozdílu v ceně vstupného oproti původní smlouvě.
Jestliže pořadatel nevydal spotřebiteli poukaz do 1 měsíce od jeho žádosti nebo mu nenabídl do 6 měsíců od vydání poukazu náhradní kulturní akci s termínem konání do 31. října 2022, pak náleží spotřebiteli nárok na vrácení peněžních prostředků (neboť uplynutím výše uvedených lhůt končí tzv. ochranná doba pro pořadatele). Smlouva v takovém případě zaniká. Podnikatel je povinen vrátit peněžní prostředky do 14 dnů ode dne, kdy uplynula ochranná doba.
Nárok je nutné uplatnit vůči pořadateli kulturní akce (nikoliv vůči zprostředkovateli).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, komunikace ohledně události stále probíhá a refundace jsou aktuálně v řešení. Prosíme o trochu trpělivosti - termínů v rámci tour bylo více a pracuje se na tom, aby pořadatel renfundace v co nejkratší době zahájil. Děkujeme a přejeme fajn den
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den,
Refundace stále neproběhla a stále čekám na jakékoliv řešení.
Dobrý den,
v tuto chvíli čekáme, až nám pořadatel poskytne peníze k vyplácení pohledávek. Konkrétní termín Vám sdělit nemůžeme, jelikož ten zná pouze pořadatel. Kdyby se cokoliv změnilo, budeme samozřejmě klienty informovat emailem a zároveň věříme, že budeme moci situaci vyřešit ke spokojenosti klienta co nejdříve.
Děkujeme a hezký den
Spotřebitel v takovém případě může využít postup nastíněný v našem prvním vyjádření v této věci, tedy požadovat po pořadateli vystavení poukazu na náhradní kulturní akci. Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost spotřebiteli nastínit, jak je jeho situace řešena z její strany aktuálně řešena.
Dobrý den,
komunikace s pořadatelem stále probíhá a na vyplácení se neustále pracuje. Konkrétní termín, kdy dojde k vyplacení všech pohledávek bohužel neznáme.
Děkujeme a hezký den
Stížnost přeřazujeme zpět na spotřebitele, aby mohl reagovat, popř. stížnost uzavřít.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.