Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý deň,
Dňa 16.2.2021 som objednal u vás ročné balenie produktu Vitamín D3 VitaSolaris, ID číslo objednávky 2102548105 zadarmo. Objednávku som uskutočnil unáhlene a v dobrom úmysle. Žiaľ na základe informácií na internete som sa rozhodol požiadať o zrušenie obchodného vzťahu.
Žiadam Vás o zrušenie objednávky a akýchkoľvek obchodných vzťahov s vašou firmou.
Zároveň Vás žiadam vymazanie osobných údajov.
S pozdravom
Juraj Maradík
Ročné balenie produktu Vitamín D3 VitaSolaris, ID číslo objednávky 2102548105 zadarmo
Žiadam Vás o zrušenie objednávky a akýchkoľvek obchodných vzťahov s vašou firmou. Zároveň Vás žiadam vymazanie osobných údajov.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel využil svého práva a od smlouvy odstoupil ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží (toto právo náleží spotřebiteli také i před převzetím zboží), zrušila se smlouva od počátku. Pokud by společnost i přes zrušení smlouvy spotřebiteli zboží zasílala, jednalo by se o neobjednané plnění, jež není spotřebitel povinen na své náklady vracet a ani prodávajícího o dodání zboží vyrozumět. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že od smlouvy odstoupil (např. e-mailovou komunikaci).
Pokud spotřebitel vzal zpět svůj souhlas se zpracováním osobních údajů, je společnost povinná to respektovat. Neučiní-li tak společnost, má spotřebitel možnost obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Vážený pane Maradíku,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Dovolte mi Vás informovat, že tak, jak uvádíte, dne 16.2.2021 jsme přijali objednávku produktu Vitamín D3 VitaSolaris, zaslanou prostřednictvím našich webových stránek. Zboží bylo vyexpedováno s termínem doručení okolo 23.2.2021. Každý kupující má právo odstoupit od objednávky, dokonce nad rámec zákonné 14 denní lhůty, proto, pokud o zásilku nemáte zájem, zašlete nám ji zpět na naši adresu Na Troskách 26, 974 01 Banská Bystrica. Jakmile bude doručena do našeho skladu, související pohledávka ve výši 1,95 € bude stornována. Na závěr bych Vás ráda informovala, že zákaznický účet byl zablokován a Vaše osobní údaje byly předány k výmazu.
Děkujeme za pochopení a přejeme Vám hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Děkujeme společnosti za součinnost. Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.