Počet nahlášených stížností: | 169 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 16 |
Dobrý den koupili jsme v listopadu online zajezd na Zanzibar zaplatili celou částku a 14 dni pred odletem nám oznámili emailem ze nas zaplaceny hotel není volny. Nabídli nám jiný hotel stejné kategorie ovšem ne allinclusive co jsme měli v původní smlouvě a hotel nabízí allinclusive. Měli jsme si ho doplatit.Tak jsme odstoupily od smlouvy a chtěli vrátit všechny penize.Na dotaz emailem kdy vrati penize nereagují.
Děkuji Pokorná
Číslo rezervace 2979276
Vrácení peněz co v nejkratším termínu
|
Tweet |
Ujednané stravování je hlavní náležitostí ve smyslu § 2527 písm. d) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Tuto náležitost lze v souladu s § 2531 odst. 4 občanského zákoníku měnit jen s výslovným souhlasem zákazníka.
Nebyl-li tento souhlas dán a odstoupil-li z tohoto důvodu spotřebitel od smlouvy o zájezdu (v souladu s § 2531 odst. 2 věta 4. občanského zákoníku), má pořadatel povinnost vrátit spotřebiteli veškeré náklady, které od něho v souvislosti s pořádáním zájezdu přijal, a to nepokrácené o odstupné (storno poplatky), ve lhůtě 14 dnů od odstoupení.
Pokud bude lhůta překročena, lze na to pořadatele upozornit. Nebude-li reagovat, je možné ho vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.