Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Počet nahlášených stížností:389
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 137 stížnostech.

#48589Zrušenie objednávky č. 2102574033 a vymazanie osobných údajov

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
19.02.2021, před 4 lety

Adriana Štimová

Znění stížnosti

Dňa 18.2.2021 som si u vás objednala ročné balenie produktu Vitamín D3 VitaSolaris (číslo objednávky 2102574033 zadarmo. Objednávku som vykonala unáhlene a v dobrom úmysle, žiaľ na základe informácií a upozornení v dostupných médiách som sa rozhodla požiadať o zrušenie obchodného vzťahu. Žiadam Vás o zrušenie objednávky a akýchkoľvek obchodných vzťahov s vašou firmou. Zároveň žiadam vymazanie osobných údajov.


Produkt

Ročné balenie produktu Vitamín D3 VitaSolaris, objednávka č. 2102574033


Požadované řešení

Zrušenie obchodného vzťahu a vymazanie osobných údajov.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.2.2021 10:07, před 4 lety

Pokud spotřebitel využil svého práva a od smlouvy odstoupil ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží (toto právo náleží spotřebiteli také i před převzetím zboží), zrušila se smlouva od počátku. Pokud by společnost i přes zrušení smlouvy spotřebiteli zboží zasílala, jednalo by se o neobjednané plnění, jež není spotřebitel povinen na své náklady vracet a ani prodávajícího o dodání zboží vyrozumět. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že od smlouvy odstoupil (např. e-mailovou komunikaci).

Pokud spotřebitel vzal zpět svůj souhlas se zpracováním osobních údajů, je společnost povinná to respektovat. Neučiní-li tak společnost, má spotřebitel možnost obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.2.2021 14:09, před 4 lety

Vážená paní Štimová,

děkujeme Vám za zaslaný podnět. Potvrzujeme Vám přijetí objednávky produktu Vitamín D3 VitaSolaris, kterou jsme obdrželi dne 18.2.2021, prostřednictvím našich webových stránek. Zásilka byla již vyexpedována s termínem doručení okolo 25.2.2021 na Vámi zadanou adresu. Pokud si ji nechcete ponechat a uhradit, je možno ji zaslat zpět na naši adresu Na Troskách 26, 974 01 Banská Bystrica. Jakmile bude doručena zpět do našeho skladu, související pohledávka bude stornována. Na závěr mi dovolte Vás ujistit, že Váš zákaznický účet byl k dnešnímu dni zablokován a Vaše osobní údaje byly předány k výmazu.

Děkujeme za pochopení a přejeme Vám hezký den.

S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.3.2021 09:14, před 4 lety

Děkujeme společnosti za součinnost. Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.4.2021 08:51, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
26.4.2021 12:44, před 4 lety


Adriana Štimová

Hodnocení: