Počet nahlášených stížností: | 465 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 14.2.2021 jsem objednala české nano respirátory 5 ks BreaSAFE® COMMUNITY MASK FFP2 spolu s dezinfekčním sprejem v celkové ceně 568,- Kč včetně dopravy. Při objednání se mi zobrazil termín dodání do 17.2. Ihned mi přišlo potvrzení objednávky i potvrzení platby. Když se ovšem nic dalšího ani 17.2. nedělo, zkoušela jsem telefonovat na jediné uvedené tel. číslo společnosti Viralio. Dovolat se nelze, je prý plná hlasová schránka. Napsala jsem na jediný uvedený mail společnosti a 18.2. mi přišla odpověď, že se omlouvají za prodlení a moji objednávku odešlou expresně v nejbližších dnech. Ještě týž den mi přišla zpráva o převzetí zásilky od dopravce a 19.2. byla zásilka skutečně doručena. Bohužel ale s úplně jiným obsahem, a sice 3 krabičky po deseti kusech necertifikovaných KN95 čínských respirátorů. Toto zboží ovšem nemá společnost ani v nabídce e-shopu, takže nelze zjistit cenu. Ihned jsem napsala na e-mail společnosti reklamaci. Mezitím jsem si ovšem přečetla na společnost řadu stížností, a tak touto svou zkušeností chci potvrdit, že společnost Viralio resp. ochrannerousky.cz je velmi nedůvěryhodná.
místo produktu nano respirátor BreaSAFE® COMMUNITY MASK FFP2 dodán obyčejný respirátor KN95
Požaduji zaslání řádně objednaného a zaplaceného zboží, případně vrácení peněz. O chybně dodané zboží nestojím, ani není zřejmá jeho cena a už vůbec ne kvalita.
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitelka požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka žádat přiměřenou slevu.
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitelka taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.