Společnost


IDEAL ČESKÁ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:14
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4860Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 30 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.11.2014, před 10 lety

Jana Freibergová

Znění stížnosti

Fi Ideal Česká s.r.o. mi zavinila špatným chemickým čištěním ztvrdnutí a sražení koženky na kožešinové bundě značky Papaya.Jejich vyjádření:
"Dne 29.9.2014 zákaznice reklamovala zatvrdnutí koženky.Paleto bylo vyčištěno dle etikety výrobce,která povoluje šetrné chemické čištění.Vzhledem k tomu,že čistírna dodržela postup čištění,společnost Ideal Česká s.r.o. tuto reklamaci zamítá.Doporučujeme se obrátit na výrobce,resp. prodejce paleto".
Za vyčištění jsem zapaltila 269,-Kč.
Mohu poslat fotky.


Produkt

bunda umělý kožíšek s koženkoua umělým zipem


Požadované řešení

fi Ideál Česká s.r.o. pochybila a měla by uhradit cenu kožíšku, která činila 2800,-Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.11.2014 15:53, před 10 lety

Dle § 2944 občanského zákoníku odpovídá za poškození věci, která je předmětem závazku ten, kdo ji převezme za účelem splnění povinnosti ze smlouvy (k vyčištění). V takovém případě je druhá strana povinna škodu nahradit a není přitom rozhodné, jak ke škodě došlo, zda-li čištěním, přepravou, skladováním nebo jiným způsobem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.6.2015 12:36, před 10 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.