Počet nahlášených stížností: | 9 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 5.10.2014 jsem na výše zmíněných webových stránkách objednala fotbalový dres pro syna.
Potvrzení objednávky mi přišlo, ale nikde žádný údaj o dodávce, či datu doručení... jen neustále výzvy k zaplacení...
Objednávku jsem neplatila, protože se mi to "nezdálo" a také jsem na 3 týdny onemocněla. Když jsem se dostala k mailu, měla jsem tam výhružný mail viz níže...
Dobrý den p. Samuel Furch.
Nová zpráva z obchodu VasShop.CZ
Obdrželi jste novou zprávu z obchodu VasShop.CZ týkající se objednávky s označením 000836.
Zpráva:
dobry den, nereagujete na nase maily a zadny platba neprisel, pak v utery predame cely vec nase advokatem ktery bude penize + naklady pres soud vymahat! jenom naklady advokat jsou pres 5000 Kc, je to na vas ukoncit obchod normalne. Dal budete ulozeny v seznam www.solus.cz jaky dluznik ktery neplati! mate posledni 48 hodin to resit
cislo ucet: 2108458223/2700
Poté jsem ihned odepsala, že odstupuju z této objednávky a jediná odpověď, která mi přišla byla" pozdě, je na cestě"!
Prosím o informaci, jak v takovém případě postupovat, dle mého mínění není takové vyhrožování na místě.
Nerada bych se dostala do registru dlužníků a vlastně díky ničemu, protože bych takové jednání pochopila pouze v případě mnou odebrání zboží a nezapalcení..
Moc děkuji
|
Tweet |
Spotřebitel má právo na odstoupení od kupní smlouvy ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. Dle preambule směrnice o právech spotřebitelů má být toto právo vykládáno způsobem, že spotřebitel by měl mít možnost uplatnit právo odstoupit i před získáním zboží do jeho fyzického držení. Spotřebitelka by si jen měla uschovat důkaz prokazující, že projev vůle došel do sféry vlivu prodávajícího (standardně jde o reakci na tento e-mail). Zde je k dispozici aktuální seznam členů sdružení SOLUS: https://www.solus.cz/cs/solus-clenske-spolecnosti/clenske-spolecnosti.
Internetový obchod www.vasshop.cz nemá na svých stránkách k dispozici žádné identifikační údaje. Není tedy možné identifikovat subjekt, který e-shop provozuje. Z tohoto důvodu jsme nuceni stížnost uzavřít pro nedostupnost subjektu.