Společnost


Delta Division s.r.o.

Počet nahlášených stížností:231
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#48624Odmítá odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dní od doručení zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.02.2021, před 4 lety

Daniela Vitoušová

Znění stížnosti

Objednaná bunda pro dceru na stránkách JUUM se nám nelíbí. Nesedí, neodpovídá ani fotografii na stránkách ani popisu - vypadá hůře (nebylododáno "něo jiného"), ale produkt je nehezký a nesplňuje očekávání. Den po doruřčení byl vyplněn jejich formulář pro reklamaci či vrácení zboží, který je ale pouze online bez jakéhokoliv potvrzení pro mne, že jsem toto provedla, zaslali jsme tedy ještě i email s informací o tom, že chceme zboží vrátit a vrátit zpšt peníze. Odpověď dorazila jeětě ten samý den:
e nám to velice líto, ale musíme Vaši žádost o reklamaci zamítnout z
důvodu nesplnění podmínek pro otevření reklamačního protokolu.
Důvodem zamítnutí je:- produkt odpovídá popisu. OPět jsem odepsala, že odstupuji od smlouvy a že na to mám ze zákona nárok, aby mi vrátili peníze a převzali zboží. Prozatím žádná odpověď.


Produkt

Produkt označen: "Krásná zimní teplá bunda NeroBarva: Black, Velikost: S". Produkt neodpovídá reklamované fotce ani popisu, nelíbí se nám.


Požadované řešení

Vrátit produkt prodejci a nám vrátit peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2021 19:44, před 4 lety

Pokud spotřebitelka využila svého práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží, je prodávající povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat navíc také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.3.2021 21:31, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.