Počet nahlášených stížností: | 29 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, žádáme o zaslání nabídky zájezdů pro rok 2021, abychom mohly uplatnit vouchery za neuskutečněný zájezd do Petrohradu . Vouchery vystavila paní Jana Omastová 8. 4. 2020 na základě uhrazené faktury V.S. 5724841 ze dne 2.10.2019 na celkovou částku 45 400,- korun.
V případě, že žádné zájezdy nenabízíte, žádáme o vrácení námi uhrazené částky v plné výši, a to na účet :
č. (viz referenční údaj) D. B.
č. (viz referenční údaj) M. Ž.
Prosím o potvrzení přijetí tohoto emailu.
Děkuji
Marie Žalská
Žádáme nabídku k využití voucherů nebo vrácení peněz
|
Tweet |
Dle § 6 odst. 3 zákona 185/2020 Sb., o některých opatřeních ke zmírnění dopadů epidemie koronaviru označovaného jako SARS CoV-2 na odvětví cestovního ruchu, ochranná doba končí, jestliže pořadatel nenabídl zákazníkovi náhradní zájezd do 30 dnů ode dne, kdy zákazník požádal pořadatele o nabídku náhradního zájezdu. Skončí-li ochranná doba, má pořadatel povinnost vrátit spotřebiteli peněžní prostředky do 14 dnů po jejím skončení.
Neučiní-li tak, je možné ho na tuto skutečnost upozornit. Nebere-li upozornění v potaz, je možné ho vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Závěrem upozorňujeme, že FIRO-tour a.s. se nachází v tzv. ochranném moratoriu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.