Společnost


www.airydress.com

Počet nahlášených stížností:79
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#48626Žádná reakce na reklamaci a vrácení zboží, neodpovídají na e-maily

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 8 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
20.02.2021, před 4 lety

Alena Plšková

Znění stížnosti

24.1.2021 zakoupeno zboží v e-shopu -zaplaceno 1 478,- Kč. Potvrzující meily od firmy o přijetí objednávky i peněz. Zboží doručeno 2.2.2021. Naprosto odlišné od nabídky, materiál, kvalita zpracování, střih. Nenositelné. Reklamováno v řádné lhůtě 10.2.2021 meilem. Žádná reakce, i když inzerují do 24 hodin odpověď. Dne 20.2.2021 znovu zaslán dotaz k reklamačnímu řízení - možnost vrácení zboží a peněz. Podle reakcí jiných zákazníků - lze předpokládat, že se firma chová stejně ke všem zákazníkům. Škoda, že má takový prostor na inzerování svých služeb, které jsou klamné. Poškození zákazníci se téměř shodují při popisování svých zkušeností.


Produkt

Nenositelné zboží - špatná kvalita materiálu, neodpovídající střih, materiálm který je inzerován v jejich nabídce.


Požadované řešení

Možnost navrácení celé objednávky a vrácení finančních prostředků. Nelze dohledat žádný kontakt, kam by zboží mohlo být zasláno. Pokud takový kontakt je, vše by se dalo velmi jednoduše vyřešit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2021 19:48, před 4 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitelka požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka žádat přiměřenou slevu.

Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitelka taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Pokud by byl prodávající zahraniční podnikatelský subjekt sídlící v EU, doporučujeme spotřebitelce, aby se obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.3.2021 18:07, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.