Společnost


Uloz.to cloud a.s.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#48629Poslání peněz za službu, která mi stále nebyla dodána.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.02.2021, před 4 lety

Marek Bednář

Znění stížnosti

Dobrý den, 2x jsem si zaplatil službu za 99kč, stále mi nebyla služba připsána na účet, ale z mého bankovního účtu se peníze odeslali, jednou se tak stalo při převodu z účtu na účet, a podruhé jako platba kartou. Na podporu jsem psal, a vypisoval jsem formulář, formulář za první problém byl poslán cca před více jak týdnem, ale stále bez nějaké odpovědi, dnes jsem poslal formulář znovu, ale teď už skrze druhý problém. Byl bych moc rád kdyby se podpora ozvala na tento e-mail, abychom se mohli domluvit na nějakém dalším postupu. Děkuji s pozdravem Bednář.


Produkt

2x Platba za službu 99kč-25GB, stále bez kreditu.


Požadované řešení

Komunikace, napravení škod, vyřešení problému.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.3.2021 14:17, před 4 lety

Pokud již zaplacená služba nebyla poskytnuta, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy). Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a spotřebitel může žádat vrácení peněžních prostředků.

Společnost Uloz.to cloud a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Na žádost společnosti zveřejňujeme její obecné vyjádření k podaným stížnostem:

"Dobrý den,

prosíme o nasměrování uživatele ke kontaktu na email podpora@ulozto.cz, případně na kontaktní formulář https://www.uloz.to/kontaktni-formular

Ve zprávě prosíme o co nejkonkrétnější popis problému."

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.